Hjælp! kan ikke "oprette" gnaver i galleri :( {{forumTopicSubject}}
Heej alle Gnavergalleri mennesker
jeg er ny her og har ikke selv haft en profil herinde, men gik tit herind og kiggede på gnaverne osv. ;bb uden jeg lavede en en bruger for some reason
men nu har jeg endelig lavet en profil (:
men nu er sagen bare at jeg ville oprette min gamle lille Basse, som desværre måtte aflives i november og ville gerne minde ham ved at lave den her profil også et galleri til ham. Men sagen er den at den vil ikke tag alle de billeder eg vælger og har prøvet med at uploade dem en af gangen og alle på samme tid og få af gang osv. osv. men den vil bare ikke uploade alle sammen også valgte jeg at når den stoppede med at uploaded så jeg skriver bare tekst til de 6 jeg så har (: og det skal lige siges at jeg ventede lidt over en time på om de bare var langsomme om at uploade -.-' men intet skete -.-' og den ville heller ikke oprette ham
please hjælp mig en eller anden
Knus
Tania
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
nov 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 4
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
dec 2012
Følger: 6 Følgere: 6 Gnavere: 9 Emner: 3 Svar: 21
F.eks. har jeg haft problemer med gnavergalleri og Gul og gratis når jeg skulle uploade billeder og brugte Google chrome (Aner virkelig ikke hvorfor).
Normalt bruger jeg helst chrome, men når jeg skal uploade billeder er jeg begyndt at bruge firefox.
nov 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 4
Susse: hvad står BA for i;
Beltane: har ikke fået kigget på dem endnu, men vil helt sikkert tjekke det og tak
Smilla B: har prøvet flere, færre og et billed af gangen men den vil simplethen ikke uploade mere end 6 også, er det som om den går i "stå" så jeg hverken kan skrive noget til billederne eller gemme galleriet
*Sugar Hedgies*: Jeg bruger også ALTID chrome fordi min internet explore eller hvad det nu hedder ikke fungere rigtig på youtube så bruger bare altid det ;bb men ANER virkelig ikke om jeg har firefox hehe ;bb men tak for hjælpen
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Hjælp! kan ikke "oprette" gnaver i galleri :(