433 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

spring, materiale (kanin) spring, materiale (kanin)

jeg har ikke springkanin, kun kanin:) men hvis nu vi en dag ville prøve lidt spring for sjov skyld hjemme i haven. Skal de så egentligt ikke være lavet af materiale kaninen kan skubbe ned uden at slå sig? Jeg spørger fordi jeg lige har set en kanin profil hvor kaninen sprang over noget der lignede et hestespring, altså tykke stolper ligesom et håndled. Den havde også et andet spring der lignede de der træ afmærkningspæle i rød og hvid der står på byggepladser, heller ikke et LET materiale...? bør de ikke være lavet i let materiale og kunne rives ned, pindene? så den ikke slår sig hvis den ikke når helt over, hvis i forstår?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spring, materiale (kanin)
  • #1   3. dec 2013 Jo det skal laves i noget let materiale, da kaninene ellers kan komme meget slemt tilskade, du kan til en start f.eks. bruge helt almindelige elektrikerrør de er lette og minder MEGET om den til de "rigtige" spring smiley
    Og de skal self kunne falde ned smiley

• #2   3. dec 2013 Det er meget sjældent, at kaninerne hopper ind i sidestolperne, så det er ok, at de er lavet af list tungere materialer. Så står de også bedre.
    Som nævnt er det ofte elektrikerrør eller lign, der benyttes som "pinde" - de vejer ikke meget, så kaninerne slår sig sjældent på dem.

• #3   4. dec 2013 Du har helt ret Susan.
    Det ser man desværre lidt for ofte, bl.a. her på GG. smiley
    Der er alt for mange, som går alene der hjemme og "fusker" lidt med noget kaninhop (kaninspringning :P) uden at have sat sig ind, i selv de mest elementære ting.
    Jeg kan til nød forstå at nogen af geografiske, økonomiske eller andre årsager, ikke ønsker at gå til fast træning i en forening, men når nu det er gratis at være tilskuer til stævner og de fleste foreninger tilbyder gratis prøve træning, inden folk melder sig ind, så undrer det mig, at de ikke benytter sig af det, om ikke andet, så for at tage noget gratis inspiration med hjem smiley

Kommentér på:
spring, materiale (kanin)

Annonce