spring, materiale (kanin) spring, materiale (kanin)
jeg har ikke springkanin, kun kanin:) men hvis nu vi en dag ville prøve lidt spring for sjov skyld hjemme i haven. Skal de så egentligt ikke være lavet af materiale kaninen kan skubbe ned uden at slå sig? Jeg spørger fordi jeg lige har set en kanin profil hvor kaninen sprang over noget der lignede et hestespring, altså tykke stolper ligesom et håndled. Den havde også et andet spring der lignede de der træ afmærkningspæle i rød og hvid der står på byggepladser, heller ikke et LET materiale...? bør de ikke være lavet i let materiale og kunne rives ned, pindene? så den ikke slår sig hvis den ikke når helt over, hvis i forstår?
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 66 Gnavere: 6 Svar: 642
Og de skal self kunne falde ned
feb 2011
Følger: 36 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 808
Som nævnt er det ofte elektrikerrør eller lign, der benyttes som "pinde" - de vejer ikke meget, så kaninerne slår sig sjældent på dem.
sep 2011
Følger: 53 Følgere: 53 Emner: 10 Svar: 281
Det ser man desværre lidt for ofte, bl.a. her på GG.
Der er alt for mange, som går alene der hjemme og "fusker" lidt med noget kaninhop (kaninspringning :P) uden at have sat sig ind, i selv de mest elementære ting.
Jeg kan til nød forstå at nogen af geografiske, økonomiske eller andre årsager, ikke ønsker at gå til fast træning i en forening, men når nu det er gratis at være tilskuer til stævner og de fleste foreninger tilbyder gratis prøve træning, inden folk melder sig ind, så undrer det mig, at de ikke benytter sig af det, om ikke andet, så for at tage noget gratis inspiration med hjem
spring, materiale (kanin)