{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

caroline J
caroline J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

RIP Oscar.. hvad havde i gjort {{forumTopicSubject}}

I dag måtte mit marsvin aflives (og er så ked af det , både mig og min kæreste græd ved dyrlægen) det havde tabt sig rigtig meget sådan stille og roligt og havde været kigget på en gang før, men behandlingen virkede ikke så måtte træffe den hårde beslutning....

den havde et medfødt overbid der gør at tænderne bag i vokser forkert så den ikke kan tygge maden ordenligt , det kan afhjælpes ved at den kommer i narkose 1 gang om året ca. og får dem slebet og med denne behandling ville det stadig ikke været sikkeret den har det 100 % godt, derudover var den for svag til at komme i narkose på nuværende tidspunkt , så den skulle igennem nogle flere behandlinger med flydende kost agtigt og noget mere medicin for den overhovedet kunne få ordnet det med tænderne .... har bare brug for at høre om jeg har truffet den rigtige beslutning eller hvad i ville ha gjort i situationen ? (ved det ikke kan laves om, men meget rart lige vide alligevel, de fleste jeg har snakker med om det syntes det er vandvittigt jeg kan blive så ked af det over sådan et lille dyr, men elskede ham bare , han var jo en del af familien )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RIP Oscar.. hvad havde i gjort
Kommentér på:
RIP Oscar.. hvad havde i gjort

Annonce