{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han kanin parring
  • #1   26. nov 2013 Det må han vel egentlig hele tiden smiley

• #2   26. nov 2013 E hankanin må parre lige så mange gange, lige så længe og lige så tit, som han overhovedet magter..

De vil typisk sætte sig til at nusse hunnen, spise eller lægge sig til at sove, når de ikke orker mere smiley

• #3   26. nov 2013 Okay tusind tak for svarene smiley

Dejlig at være på den sikre side men hvad så med alderen min ene han er 8 måneder er han så gammel nok, men jeg har læst noget et sted herinde med at det er der de må begynde men vil hellere være på den sikre side ? smiley

• #4   26. nov 2013 De må fra den dag de kan, men det anbefales at vente til de er 1 år, så man er sikker på størrelse og sind smiley

• #5   26. nov 2013 Okay smiley

• #6   26. nov 2013 Det er jo igen alt efter smag og behag.

En hankanin splintres jo ikke i tusinde små stumper og stykker hvis man lader den parre for tidligt, man risikerer jo bare, der ikke kommer unger (hvilket jo heller ikke er en garanti hver gang med fuldvoksne kaniner).

Hvis man ikke er presset på tid, vil jeg til enhver tid anbefale man venter med at bruge dyr i avl til de er omkring 8 måneder, men man får ikke mig til at rynke på næsen af parringer foretaget ved 7 måneders alderen, forudsat ejer tager det fulde ansvar for de uheldige konsekvenser, der kan komme.

• #7   26. nov 2013 Min han løvehoved Rumle blev 8 måneder i går smiley Og min anden han er kun 3 måneder snart 4 så han skal vente smiley

• #8   26. nov 2013 Jeg vil sige....den dag han ikke smiler mere, når han ser en dame smiley

• #9   27. nov 2013 Jeg stillede mig selv det spørgsmål i 1994, hvor jeg skulle besvare en brevkasse i tidsskriftet, men der var ingen spørgsmål, da deadline udløb d. 5/6.
    Og jeg havde en importeret han, som virkelig var en forbedring i mit avlsarbejde - og som senere fik navnet Don Juan.
    Han fik lov til at parre 5 hunner om formiddagen med ½ times mellemrum - derefter en velfortjent middagspause .- og så 4 hunner med ½ times mellemrum om eftermiddagen.
    Jeg filosoferede lidt over, om det var at drive rovdrift på hannen, men da forsøgskaninen - i ordets bogstaveligste forstand - havde vist udpræget sex-lyst under hele eksperimentet, måtte det have været FARS DAG i Mimrelund..
    Jeg skal lige indskyde, at hver hun kun blev bed;kket en gang.
    Det sendte jeg s af sted, uden at vide, om der kun havde var saftevand til hunnerne, eller om det resulterede i dr;gtigheder.
    Resultatet blev 48 unger af 8 hunner / og det var i grunden ikke galt.

Kommentér på:
Han kanin parring

Annonce