4.857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Jeg er bange for at min kanin fryser Jeg er bange for at min kanin fryser

Hej alle.
Som overskriften siger, frygter jeg at min kanin fryser. Han står ude på min terrasse i læ, i et hjemmelavet bur, som er hævet 50cm over jorden. Han har en lille kasse med halm han kan ligge sig ind i, men han bruger den ikke til andet end at hoppe op på den. Han har massere af halm, men jeg er bange for at han har har for lidt, men også om han har for meget. Jeg synes selv at jeg giver ham overdrevent meget halm, når det først ligger der, men det skal jo også lige lægges til. Jeg snakker tit med ham og nusser om ham og jeg synes altså at hans små øre er kolde og jeg synes også at hans krop føles kold, men jeg tror at han har vinter pels nok, fordi at det ligner at han er meget mørk hen over ryggen.
Skal jeg blive ved med at være bekymret?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er bange for at min kanin fryser
  • #1   20. nov 2013 Kaniner har ingen problemer med kulde, varme er faktisk farligere for kaniner, så længe du giver den godt med halm så skal det nok gå, samt må den ikke stå i træk/vind smiley

• #2   20. nov 2013 smiley Hej. Du behøver ikke bekymre dig.
    Cosmo kan godt tåle at være ude som Lego-Gården skriver, og han har sig en tyk varm pels til vinteren. De er godt du giver ham rigelig med halm. Halmen bliver der mindre og mindre af, når jeg lægger nyt i mine kaniners træbure en uge efter er det næsten væk, jeg har lagt mærke til, at de spiser noget af det morgen og aften, når de er lukket inde.
    Mine kaniner kommer ud i haven om dagen, når der er varmest. De kan godt være ude 5-10 timer her, og de har ikke været syge. Har de være ude og det har regnet ,og de er blevet våde tørrer jeg dem under maven og poterne inden de bliver lukket ind i halmen. Du kan selføgelig godt være opmærksom på, hvis han nu begynder at ryste eller hvis ørerne bliver iskolde.
    Ørerne er tegn på kaniners temperatur, men jeg har lagt mærke til, at de nogle gange har kolde ører, andre gange som stue temperatur, uden at det betyder noget. Meget varme ører ville jeg være mere bekymret for end kolde, da kaniner ikke tåler varme ligeså godt som kulde.
    Ellers kan du slappe helt af smiley

• #3   20. nov 2013 Information: Jeg har rykket emnet til Generel diskussion fra kategorien Off-Topic. Emner der omhandler kaniner og andre kæledyr med pels hører hjemme i kategorien Generel diskussion smiley Det er ikke alle der vælger at se Off-Topic emner, og det er ærgeligt, hvis nu et godt emne som her ikke ses af alle, da flere kan have/have haft samme bekymring

• #4   20. nov 2013 Precious: det er i orden. Jeg vidste bare ikke hvilken kategori jeg skulle sætte den i. Tak for svar begge to!

• #8   20. nov 2013 Jeg har selv samme dilemma med mine smiley Er måske en hønemor.. Deres bure står i vores skur, som er lufttæt uden det bliver fugtigt derovre, der er fuldstændigt læ, og de har massere halm, men syntes bare det er koldt for dem? Men kan jo læse jeg nok ikke behøver bekymre mig smiley

Kommentér på:
Jeg er bange for at min kanin fryser

Annonce