524 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
5 spørgsmål (Kaniner) 5 spørgsmål (Kaniner)
har lige nogle spørgsmål
1) hvor lang tid må inde kaniner være ude fx i løbe gård
2) omvendt hvor lang tid må ude kaniner være inde
3) hvis en han kanin har været i en løbe gård må jeg så godt sætte en anden han derind uden at den fx får stress fordi den kan lugte den anden
4) hvordan træner man en kanin til at gå efter en så man ikke behøver sele.
5) jeg har købt en ny kanin vi var ude og hente den igår. den virker lidt bange og skræmt. her i nogle tip til hurtig at kunne blive "venner"
håber i kan svare på spørgsmålene
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 44 Følgere: 57 Gnavere: 17 Emner: 8 Svar: 407
- De må være ude næsten så længe du vil have det. Du kan sætte din kanin ud i løbegård når du tager i skole, og så tage den ind når du kommer hjem. Altså om vinteren så måske ikke hvis du går lang tid i skole
2) omvendt hvor lang tid må ude kaniner være inde
- Om sommeren så kan du så lang tid du vil, men om vinteren(eller bare når det er koldt) så 5 minutter eller noget. De må ikke nå at blive varme
3) hvis en han kanin har været i en løbe gård må jeg så godt sætte en anden han derind uden at den fx får stress fordi den kan lugte den anden
- Ja, tror jeg? Forstod ikke helt spørgsmålet, men ja der være en kanin af gangen i løbegården. Du kan godt sætte en kanin derind efter så har taget den ene ud.
4) hvordan træner man en kanin til at gå efter en så man ikke behøver sele.
- Det har jeg ikke trænet. Altså jeg har nogen gange taget mine kaniner ud på en mark og bare lade dem løbe frit. En af mine kommer når jeg kalder og andre er ligeglade med mig, men de kommer dog altid tilbage, og aldrig for langt væk fra mig
5) jeg har købt en ny kanin vi var ude og hente den igår. den virker lidt bange og skræmt. her i nogle tip til hurtig at kunne blive "venner"
- Du skal jo bare give den fred de første tre dage og derefter kan du begynde at "træne" eller hvad du nu vil langsomt. Du kan jo starte med at fodre med hånden
Du kan altid skrive en PB til mig hvis du mangler hjælp
feb 2013
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 47 Svar: 211
feb 2013
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 2 Emner: 47 Svar: 211
5 spørgsmål (Kaniner)