{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

tyndt marsvin tips til lidt godt til side benene {{forumTopicSubject}}

hej jeg fik buddy hjem i torsdags og han er 3 mrd men er faktisk mindre en belli som er 5 uger, men han har også haft en barsk start på livet hvor han har haft C-vitamin mangel og været lam i bagbenene. kan i anbefale noget mad som kan give ham lidt ekstra.
jeg giver ham junior foder fra Bonnies, persille, hvidkål, gulerødder, rød peber og frugt, og er lige startet med at putte lidt havregryn i deres mad fra i går. Kom gerne med råd så han kan få lidt mere til side benene.
Belli vejer 365 gr
Buddy vejer 310 gr

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyndt marsvin tips til lidt godt til side benene
  • #1   10. nov 2013 Banan:)

• #2   10. nov 2013 Nu har jeg virkelig ikke den store tiltro til Bonnie butikkerne, så - hvad er "junior fra bonnie"?

Nu lyder og ser det jo ikke ud til at han bare skal blive tykkere, men skal have sunde ting at vokse fra - så jeg vil sådan set sørge for noget rigtig godt hø (Køb evt. hos en landmand, er ofte bedre og billigere).
    - Ordentligt marsvinefoder, ikke et eller andet müsli med en masse korn, solsikkekerner og andet skrammel.

Vitakraftkugler, mifuma, tima mega c - evt maxizoo's kornfri multifit variant til marsvin, det er en müsli men en af de bedre.
    - Og så godt med grønt som du allerede giver dem, men vær obs på maven.

Kommentér på:
tyndt marsvin tips til lidt godt til side benene

Annonce