440 visninger
|
Oprettet:
balance foder? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er faldet over det her og overvejer om det er godt for mine to marsvin? Det er tit om vinteren at de hurtigt bliver syge, så tænkte når de får de ture eller bare i vinter sæsonen at jeg ville give dem lidt af det her? Hvad syntes i ? og virker det som et godt produkt?
Produktet : http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/snacks_fodertilskud/vitaminer_mineraler/drops_pellets/257198
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Får de træk? Står de for koldt? Vådt? Hvad fodres de med, fodres de i forvejen dårligt så deres immunforsvar ikke er stærkt nok? Får de det c-vitamin m.v. de har behov for?
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 6 Gnavere: 3 Emner: 98 Svar: 471
Rollo's dyr: De har alt hvad de har brug for og mener virkelig alt! De får tima mega c som foder, tit grønt, de er potte trænet det vil sige de kun tisser i deres toilet men pøllerne er lidt over det hele, de går på fleece tæpper og får skiftet toilet to gane om dagen, har rigligt med varme på og de kan på ingen måde stå i træk.
Og de er heller ikke sådan rigtigt syge, men min dyrlæge sagde at jeg skulle være opmærksom på deres vitaminer om vinteren, da mange mutter har svært ved overgangen og KAN derfor have brug for flere vitaminer og derfor er mine mutter meget sløve om vinteren og virker syge.
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
apr 2012
apr 2010
Har aldrig hørt om at der skulle være et problem fra sommer til vinter, selvfølgelig er grønt mere tilgængeligt om sommeren fordi det er lidt mere åbenlyst alt det der kan plukkes, men at de ligefrem skulle blive syge/få svækket immunforsvar, det lyder lidt mystisk.
Hvis du endelig vil give dem noget som alternativ for sommerens grønne, så vil jeg langt hellere anbefale Grünhopper, mener siden er www.gruenhopper-kaninchenfutter.de ellers så google det.
- Er tørret grønt, urter m.v. og både kaniner og marsvin elsker det. Det vil jeg hellere anbefale end eksperimentere med fodertyper.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
apr 2012
apr 2010
apr 2012
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
indholdet plus mine kommentarer i parenteser...
der er temmelig meget kobber i syntes jeg, måske derfor man ikke må give mere end 2 tsk pr dag...
ikke et tilskud jeg ville spilde penge på, giv du bare masser af grønt i stedet og nogle fornuftige foderpiller. Hvor står dine dyr? vel ikke ovenpå en radiator fx? for meget varme er næsten værre end for meget kulde...
balance foder?