{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
304 visninger | Oprettet:

Kaninhop. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har et spørgsmål ang. kaninhop, som jeg virkelig håber at I kan svare på. Jeg har haft kaniner siden jeg var helt lille, men først nu er jeg begyndt at få interesse for hoppeverdenen smiley Nu vil jeg så købe mig en kanin, som skal trænes til at springe. Men hvor gammel skal en kanin være før den må begynde at hoppe? Hvor ofte må den hoppe? Og hvor lang tid af gangen må den hoppe?
Jeg håber at I kan svare mig.

Mvh. Malene smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninhop.
  • #1   21. jun 2010 Nogle babyhopper allerede med kaninen som 9-10ugers alderen smiley
    Jeg hopper 1gang om ugen med Eliot for at han hele tiden har noget at glæde sig til og for vi ikke hele tiden hopper smiley Vi hopper højst 15min smiley

• #2   21. jun 2010 Mange starter ved otte ugers alderen og folk anbefaler 8 - 10 uger. Selvom der også er mange der siger man først skal begynde når den er 2-3 år, men det er ALT for sent!

Du skal jo tænke på at det er en lille unge, så den kan ikke klare så meget endnu. Så bare nogle små spring i 10-15 minutter, hvor du bare viser den springene og lader den gå frem i sit eget tempo, så den får en god oplevelse! smiley

Jeg ville anbefale og hoppe 1-2 om ugen for at 'holde det ved lige', også kan du stille og roligt begynde at hoppe lidt mere når den har forstået det.

Men husk ikke at hoppe for højt, selvom du ved den kan! smiley Det ender med at det slet ikke er sjovt for kaninen, hvis den bliver 'presset' hvis du forstår? smiley

Kommentér på:
Kaninhop.

Annonce