{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Kan man det ? *kanin* {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Først og fremmest , min lille Gunnar er lidt en skovl med sit toilet , han sidder gerne i det tit og derfor er han blevet ret ulækker i sin pels omkring numsen , kan jeg godt vaske ham bare med vand ?
Og så kunne jeg godt tænke mig at høre om man kan gøre sin kanin renlig så man kan have den med som en lille hund? Jeg vil gerne have Gunnar med rundt da jeg syns det er synd han er alene når jeg skal noget , men gider ikke have ham med hvis han ikke er renlig , så kan man det ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man det ? *kanin*
  • #1   26. okt 2013 Hej Victoria

Hvis du synes det er meget nødvendigt at hjælpe Gunnar med hans personlige hygiejne, kan du tørre ham med et stykke fugtigt køkkenrulle - ikke noget med at bade ham! smiley

Og selvom du gerne vil være sød og tage ham med rundt, så han ikke keder sig, så tror jeg egentlig Gunnar allerhelst vil blive hjemme smiley

• #2   26. okt 2013 Mange tak for svar ! Vil duppe ham lidt så , er nemlig bange for hans pels klumper , og ved det gør meget ondt på dyr , men børster ham også hver dag , så håber ikk det sker smiley

• #3   26. okt 2013 Ja, hvis der sidder hårde klumper kan du trække dem af eller klippe dem af, hvis de er helt umulige.
    Stod jeg i din situation, ville jeg strø oftere i 'skidehjørnet', så der ikke ligger så meget afføring øverst.

Hvis du har en normalpelset kanin, behøver du ikke børste den - tværtimod!
    Det kan fjerne det lag af underuld, som skal holde den varm og tør, og derved gøre huden mere sart.

• #4   26. okt 2013 Han er blanding a dværg og løvehoved . Børster ham kun med en kam så hans går ikk filtre smiley

• #5   26. okt 2013 Okay smiley

Det er rigtigt nok, at kaniner med den lidt længere pels har brug for lidt pelspleje, så det er fint du børster ham. Men jeg tror ikke du behøver gøre det hver dag smiley

• #6   26. okt 2013 Der er bare så hyggeligt at ligge i sengen og børste ham i søvn :b

• #7   27. okt 2013 Du skal nok også passe på, at han ikke bliver for fed, således at han ikke kan nå ned til endetarmsåbningen for at klare 2'den halvdel af fordøjelsen og holde sig ren.

Jørgen

• #8   27. okt 2013 Han er ikke for tyk og klare sig fint , det er omme omkring halen og lidt højere , tror ikke han kan nå derom ?

Kommentér på:
Kan man det ? *kanin*

Annonce