704 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Farvel til min dreng :( Farvel til min dreng :(

Jeg må ærligt sige, at jeg nu har opgivet håbet..
Zack er nu forsvundet på 3. dag, og jeg har opgivet håbet for at få min dreng tilbage..
Jeg har været på efterskole, så derfor har jeg ikke vidst noget før fredag..
Onsdag aften efter min mor fodre (omkring kl 6, aften), lukker hun omhyggeligt buret til Zack. Torsdag morgen, er han væk.
Hun havde lagt foder ud til ham til hvis han var omkring, men han har ikke spist.
Jeg kom hjem idag og har kaldt og kaldt, og har været rundt på vores marker og vores grund - Zack er ingen steder.

Og jeg må indrømme, jeg tror mere på at han er blevet taget nu.. Min mor sagde at hun lukkede lågen helt da hun gik fra ham - Morgenen efter, var låget et stykke åben..
Og Zack kan IKKE nå lågen, så han kan ikke have skubbet til den - For min DV Zorra, har et bur magen til, og hun kan ikke engang nå - hun er jo størrer end ham.
Så jeg tror, ærligtalt, at han er blevet stjålet.. smiley
Hyggelig måde at starte weekenden på, når drengen skal starte sit første stævne imorgen .. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvel til min dreng :(
  • #1   26. okt 2013 Jeg tror ihvertfald ikke han kommer hjem mere.. Der er ingen tegn på at han er i nærheden..

• #4   26. okt 2013 smiley

• #11   26. okt 2013 Åh det er trist at høre.

Hvis man har sine bure, så andre kan få adgang til dem, om det så er ved at bryde ind gennem haven eller lignende, så er det virkelig en god idé at have lås på dem.

Folk har virkelig ingen respekt nu om dage...

• #12   26. okt 2013 Kommer det ikke lidt an på hvor man bor om man behøver at have låse på burene? smiley

• #14   26. okt 2013 Et toetagers hvor løbegården er nederst?

Hvis jeg havde sådan et bur, havde jeg haft net i bunden, tror jeg smiley

Vi har hvert fald en stor fed hængelås på døren ind til mine udekaniner, og så indekaninerne er jo "låst inde", når hoveddøren er låst smiley
    Det har jeg det bedst med uanset om man bor i et udsat område eller ikke.
    Mine udekaniner bor i den ene ende af landet og mine indekaniner bor i den anden.

• #16   26. okt 2013 Mine bure er et-etagers, men lågerne er lige til at løfte, og så tage kaninerne desværre, så de kan ikke låses. smiley
    Zack er stadigvæk ikke kommet hjem, heller ikke efter stævnet jeg var til idag.. smiley
    Jeg har været ude på vores marker og lede også, og han er ingen steder at se desværre.
    Vi bor ude på landet, og har et godt stykke til nærmeste nabo.
    Men jeg ved selvfølgelig ikke om han er blevet taget - Men væk, det er han.. smiley

• #18   21. dec 2015 Ja. smiley Samme dag om aftenen, efter jeg havde været ude og fodre, sagde min mor at han var ude i stalden - da jeg kom ud for at fange ham, kom min staldkat og fangede ham før mig. Kaninen skreg, virkelig. Da jeg først fik fat i katten, havde den brækket nakken på ham.

Kommentér på:
Farvel til min dreng :(

Annonce