Farvel til min dreng :( Farvel til min dreng :(
Jeg må ærligt sige, at jeg nu har opgivet håbet..
Zack er nu forsvundet på 3. dag, og jeg har opgivet håbet for at få min dreng tilbage..
Jeg har været på efterskole, så derfor har jeg ikke vidst noget før fredag..
Onsdag aften efter min mor fodre (omkring kl 6, aften), lukker hun omhyggeligt buret til Zack. Torsdag morgen, er han væk.
Hun havde lagt foder ud til ham til hvis han var omkring, men han har ikke spist.
Jeg kom hjem idag og har kaldt og kaldt, og har været rundt på vores marker og vores grund - Zack er ingen steder.
Og jeg må indrømme, jeg tror mere på at han er blevet taget nu.. Min mor sagde at hun lukkede lågen helt da hun gik fra ham - Morgenen efter, var låget et stykke åben..
Og Zack kan IKKE nå lågen, så han kan ikke have skubbet til den - For min DV Zorra, har et bur magen til, og hun kan ikke engang nå - hun er jo størrer end ham.
Så jeg tror, ærligtalt, at han er blevet stjålet..
Hyggelig måde at starte weekenden på, når drengen skal starte sit første stævne imorgen ..
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 8 Svar: 55
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Hvis man har sine bure, så andre kan få adgang til dem, om det så er ved at bryde ind gennem haven eller lignende, så er det virkelig en god idé at have lås på dem.
Folk har virkelig ingen respekt nu om dage...
jan 2011
Følger: 52 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 74 Svar: 802
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Hvis jeg havde sådan et bur, havde jeg haft net i bunden, tror jeg
Vi har hvert fald en stor fed hængelås på døren ind til mine udekaniner, og så indekaninerne er jo "låst inde", når hoveddøren er låst
Det har jeg det bedst med uanset om man bor i et udsat område eller ikke.
Mine udekaniner bor i den ene ende af landet og mine indekaniner bor i den anden.
apr 2010
Zack er stadigvæk ikke kommet hjem, heller ikke efter stævnet jeg var til idag..
Jeg har været ude på vores marker og lede også, og han er ingen steder at se desværre.
Vi bor ude på landet, og har et godt stykke til nærmeste nabo.
Men jeg ved selvfølgelig ikke om han er blevet taget - Men væk, det er han..
apr 2010
Farvel til min dreng :(