{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kaninhop ?
  • #1   21. okt 2013 1. Man skal bare selv kunne føre kaninen der er ikke nogen alder:) (man må selvfølge godt få hjælp)
    2. Hvor er det i landet?
    Du kan gå ind på hopudvalget.dk --> kalender --> træning. der står der trænings steder
    3. til et barn vil jeg sige Dværg Vædder eller Hollænder
    4. det kommer an på hvor du bor
    5 Det kommer an på om du vil hoppe i DK kaniner.dk eller DKH Danskkaninhopforening.dk
    6 Hmm ikke lige sådan smiley

• #2   21. okt 2013 jeg bor i østjyland mellem horsens og vejle

• #3   21. okt 2013 Horsens afholder træning for alle hver torsdag 19-21 og endvidere træning efter aftale. Der kan forekomme konkurrencer, hvis der er lyst, tid og plads til det. Træningen foregår på Naturcenter Skovgård, Vandværksvej 32, Egebjerg, 8700 Horsens. Nærmere ved Kirsten Bjerg tlf. 86 52 47 73 eller Aase Bjerner tlf. 75 61 77 94. Se evt. mere på http://hok.kaninhop.dk.

Vejle afholder træning hver onsdag fra kl. 18.00–20.00, endvidere træning efter aftale. Træningen forgår på Oustrupvej 20, 6040 Egtved. Alle er meget velkommene! De første gange er gratis, derefter kræver det medlemskab af Danmarks Kaninavlerforening, herunder Vejle og Omegns Kaninavlerforening.
    Find os på Facebook (Vejle Kaninhopforening) hvor der findes mere information omkring os i foreningen, arrangementer og evt. aflysning af træning, så meld jer ind i gruppen!
    Tilmelding skal ske til Karina på SMS til 20 29 08 44.

Det er de to steder som er tættest på dig smiley

• #4   21. okt 2013 Du er meget velkommen i Egebjerg v/Horsens torsdag mellem 19 og 21, så kan vi svare dig på alle de andre spørgsmål og i kan prøve hvordan det er at hoppe med en kanin der ved hvad den skal.

• #5   22. okt 2013 det vil vi da meget gerne smiley
    hvad race ville være bedst til hende ??

• #6   22. okt 2013 Hvis ikke I allerede har en kanin, så vil jeg anbefale, at I prøver at komme forbi til træning i Horsens uden kanin og så ser, hvilke racer andre hopper med og ser, om der er noget specielt der tiltaler jer smiley
    De fleste kaniner kan lære at hoppe, men de helt små racer og de helt store racer egner sig ikke så godt til det og derudover er det oftest en fordel at købe en kanin ud af god hopfamilie smiley

• #7   22. okt 2013 vi kikker ud på torsdag vi ses der ude . så kan hun også se om det er det hun vil smiley

• #8   25. okt 2013 Nu har jeg kigget på hopregisteret, i mine øjne er det en fin familie, jeres kommende hopkanin har, min stald er Sommerly smiley og både Kaw, den brune kanin Julie hoppede med og Onyx, den sorte kanin Alison hoppede med, er i familie med den smiley

• #9   26. okt 2013

hej Amigos Alfa Romeo BreSu Lincoln kalet Zaco er så mega sød og lidt vild
    vi satte ham på gulvet sammen med den anden. vi havde sat noget træ hele vejen over så de skulle blive på den siden men næ nej Zaco hoppede da bare over

• #10   27. okt 2013 Vi glæder os rigtig meget til at se jer - på Regitzes hjemmeside, ser han også rigtig fræk ud smiley

Kommentér på:
kaninhop ?

Annonce