1.031 visninger
|
Oprettet:
Guldhamster {{forumTopicSubject}}
Jeg har en dejlig guldhamster på lidt over 3 måneder. Jeg kunne meget godt tænke mig, at hun fik et kuld unger, men er dog ikke interesseret i at få en han. Er der nogen som har nogle ideer eller selv tilbyder noget avl???:-D
Hilsen Maja
sep 2013
Følger: 37 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Dog synes jeg du skal overveje om du kan få dem solgt, der kan godt komme op til 11 unger i et kuld, og kan du ikke få dem solgt skal du ud at skaffe nye bure, da de ikke kan bo sammen ret længe efter de er taget fra moderen.
Ved du hvordan parringen skal foregå, og hvordan du skal passe mor og ungerne?
http://simsesdyr.weebly.com/hamster-opdraeligt.html
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 35
Ja jeg har læst om det hele, sådan noget er ikke bare noget jeg gør uden at have læst noget.
Jeg sælger dem
jun 2012
apr 2012
Der er ikke noget formål med det, jeg kunne bare godt tænke mig et kuld for hyggens skyld. ??
sep 2013
Følger: 37 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
- Så efter min mening, har du allerede på forhånd dødsdømt dit projekt. Beklager.
Lad være hvis du ikke har nogle dybere mening med kuldet, end smide dem i en dyrehandel så snart de ikke er sjove mere.
jun 2012
Har man ikke plads, lyst, råd og tid til at beholde ungerne hvis de ikke bliver solgt synes jeg ikke man skal sætte dem i verden.
okt 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 12 Svar: 182
Dette er ikke ment ondt, men det kræver ansvarsbevidsthed at opdrætte dyr, hvilken man ikke har hvis man snakker om at aflevere i en dyrhandel.
Der kan komme mange komplikationer både under drægtighedsperiode og fødsel, men også med ungerne efter fødslen.
Hunnen kan komme ud for at hun slet ikke kan føde ungerne, hvorved både hun og ungerne kan dø, hun kan tage stor skade af drægtigheden og blive ufatteligt tynd og syg, ungerne kan være misdannede, eller nogle af ungerne skal måske opflaskes (Desværre er der blevet skabtr et sødt og idyllisk billede omkring opflaskning. Det er det IKKE. Det er et hårdt job at skulle op hver 1,5. time for at fodre unger, der måske ikke engang vil tage imod mælken med det samme. Denne cyklus gælder også om natten, og er meget anstrengende).
Lad være med at få et kuld, men nyd din hamster som den er.:-)
apr 2012
Jeg lader hende være som hun er og dropper det med unger:-)
Guldhamster