869 visninger
|
Oprettet:
hvilken kanin? {{forumTopicSubject}}
Hej gg
hvilken af de her 2 racer er beder at have som første gangs kanin
jeg er blevet forelsket i hermelin racen og løvehovde men jeg hved ikke hvilken jeg skal vælge..:i
og er løvehovde ikke beder til at springe end en hermelin?:)
nov 2012
Følger: 30 Følgere: 31 Gnavere: 9 Emner: 126 Svar: 628
Jeg har aldrig selv haft hermelin, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig
apr 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 4 Emner: 11 Svar: 31
nov 2012
apr 2013
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 4 Emner: 11 Svar: 31
Det var bare så hun vidste at der nogle der behøver
nov 2012
jun 2013
Følger: 13 Følgere: 11 Gnavere: 4 Emner: 6 Svar: 95
Løvehoved kan anbefales!
aug 2013
Følger: 9 Følgere: 10 Gnavere: 1 Emner: 3 Svar: 59
De har lidt et ry for at være aggressive, men det skyldes at avlere har valgt at avle på dyr med et lidt iltert temperament( jeg er ikke ekspert, men tror det er noget i den retning). Hvis man bare finder en avler, der avler på gode dyr, og evt til kæl er de de dejligste kaniner, synes jeg! Selv fik jeg min hjem for et par uger siden, og han har været en smule utryg, men hans personlighed er virkelig begyndt at folde sig ud
Han er en lille kanin med en rigtig stor personlighed, så man skal nok lige overveje om man har tålmodigheden, og sådan
Jeg har meget lidt erfaring med løver, men jeg synes de to racer minder om hinanden i temperament.
Ift. Spring tror jeg ikke der er nogle problemer. De er jo små racer, så de kommer nok ikke helt til tops( der findes jo undtagelser, men hvis man hopper for at komme helt højt op, bør man nok overveje en anden race), men jeg tror sagtens de kan hoppe. Jeg har også planer om at hoppe med min, når han bliver ældre
Stave-og kommafejl er gratis, skriver på mobil
hvilken kanin?