{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Marsvin tænder {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Har før læst at hvis man først ser skævt slid eller noget andet unormalt ved fortænderne, bunder det oftest i kindtænderne...
Men jeg er simpelthen i tvivl hvornår man reagere med dyrlæge, eller om man gør noget andet... da vi ikke taler om marsvin der ligefrem taber sig, men er det for sent, når det kommer til det stadie og det er jo også lidt af en omgang med bedøvelse... så jeg tænkte om der er noget bestemt jeg kunne give dem eller skulle sørge for de havde ekstra af.

Jeg har været hele banden igennem idag, der er blandt andet også et par nye, som har været her en lille måned...

Har en pige som er lidt over 1 år, hun svinger med 915 og 950 g i vægt, har tænkt mig at prøve at sætte hende sammen med en anden, da den hun går med er temmelig dominerende, for lige at sikre mig at der ikke er noget der... hendes tænder er som sådan ikke skæve, men "bølger" lidt, hun er aldrig under de 915 g, ville i reagere her? hun er nok den jeg er mest nervøs for, da hun ikke tager mere på, men hun er ikke tynd, hun er bare meget fin i det... Det skal lige siges at præcis hende, kommer fra en dyrehandel, det var første og sidste gang jeg satte mine ben der, men med kom hun og så måtte jeg tage den derfra...

Så har jeg en pige på 5 uger, hun var ikke så stor da jeg fik hende, men har kun taget på, hun vejer idag 526 g, har også hendes bror og han vejer 550 g... Men hun slider simpelthen fortænderne skævt...

Resten har faktisk (heldigvis) fine tænder...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin tænder
Kommentér på:
Marsvin tænder

Annonce