Er det en dum idé? *Marsvin* Er det en dum idé? *Marsvin*
Jeg har ét han marsvin gående alene da han desværre ikke kan omgås med de 2 hanner han blev købt med,det gik godt til at starte med, men det endte med de kom op at slås, ret alvorligt faktisk.
Jeg er ikke interesseret i at få flere marsvin, derfor har jeg sat ham til salg, hvilket han har været i et par uger nu. Men jeg får ingen henvendelser på ham. Og jeg har simpelhent så ondt af ham, over at går alene. Og havde håbet at finde et hjem til ham hurtigt så han kunne komme ud hos andre marsvin.
Nu overvejer jeg at finde en ven til ham, som han så kan gå sammen med, og så vil jeg finde et nyt hjem til begge marsvin, men er det en dum idé? Det skal lige siges at hvis jeg slet ikke finder et godt hjem til ham/dem bliver de hos mig.
Jeg ved bare ikke om det er synd at købe et dyr, for at sælge det igen bagefter? Men jeg synes jo også at det er synd at han går alene, og tænker at jo længere tid der går inden han får en ven, jo sværere er det?
Og mit sidste spørgsmål, hvor gammel skal det han marsvin være? han er cirka 10-14 uger, han er købt i en dyrehandler, så er ikke helt sikker på alder.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 10 Emner: 23 Svar: 586
apr 2013
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
apr 2013
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
apr 2013