932 visninger
|
Oprettet:
vild eller bare skør?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Jeg har jo købt denne dejlige Dværgvædder miss gucci.
Hun er blevet vant til mine hænder og kan nemt snakke med hende og tage hende ud nogle dage.
Den ene dag er hun dejlig kærlig og elsker at ligge og putte på dynen.
Men nogen gange går hun helt amok. Kradser i dynen og flyver på mine arme med bid.
Hun er ude kanin og kommer kun ind en halv time af gangen.
Er det normal opførsel eller er hun vild??
Eller er der noget helt andet galt? ??
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Mine napper også mig nogle gange i buksebenet og er uforklarligt i utilfreds og i dårligt humør...
Der kan være så mange grunde til hendes adfærd.
Hun er stadig under et år gammel ikke ? Det er jo lømmelalderen.. Hjemme hos os lavede mine kaniner ballade og prøvede alt det de IKKE måtte af i den alder. De laver stadig ballade, når de ikke føler sig nok set.
kaniner kræver MEGET tålmodighed har jeg lært
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
maj 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 15 Svar: 28
Jeg vil ikke gå med hende endnu da hun skal vænne sig til selen.
Og det gør vi mens hun er inde og ude på altanen.
mar 2012
maj 2013
mar 2012
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Når det bliver meget køligt og minusgrader, synes jeg ikke det går at tage kaninen, når den kommer udefra ind flere gange om dagen i et varmt hjem og så ud igen. Det er ikke sikkert at kaniner tager skade af det, men det er ikke rart for dem. Der har været tilfælde om kaniner, der har fået hedeslag, men det handler måske mest om udekaniner, der har fået lov til at komme ind i varmen og rende i mange timer når det har været en bidende kulde og snestorm
Jeg kan personligt ikke se noget galt i at tage hende ind, hvor hun kan løbe rundt, og så lade ham komme ud igen, men til vinter ville jeg gå udenfor istedenfor
maj 2013
Tør simpelthen ikk tage hende med ned i selen lige nu for hun er hunderæd endnu når selen er der. Den famle kanin jeg havde bestemte selv om den ville ind og ud og det klarede han fint. Han blev jo vant til det.
vild eller bare skør??