1.411 visninger
|
Oprettet:
Ynglings dyr, hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Halløj GG..
Tænkte på hvad jeres ynglings dyr/gnaver er, og hvorfor? Altså hvorfor i lige valgte det dyr, og hvorfor det er jeres ynglings
Og "levede det op til jeres forventninger", eller hvad man nu kan sige ;-)?
Også meget gerne race/art/farve af dyret
jun 2012
Følger: 34 Følgere: 28 Gnavere: 4 Emner: 67 Svar: 594
Fordi, bare fordi xD
Ej elsker alt pelsen og deres rolige temperament
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 748
Stald Pjuske: De er også dejlige
Pia: Kender ikke så meget til Chins.. Men de virker nu som et dejligt dyr :-)!!
feb 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 1 Emner: 50 Svar: 521
Så jeg bliver nødt til at nævne 3:
1- Hund
Hvorfor: Elsker at komme hjem til en hund som har savnet en. Og så vil den ALTID være min bedste ven. Der er så mange gode ting ved en hund..
Vi har en Golden-Retriever (den lyse), som bestemt lever op til vores forventninger
Super kærlig tøs, med masser af kærlighed i sig.
2- Kat
Hvorfor: Vi har altid haft katte så kan ikke rigtig undgå min kærlighed til dem:)
De er nogle elegante dyr, bortset fra vores den ene Lidt af en klodsmajor! Men jeg har én bestemt kat jeg altid har elsket! -Rollo. Han er fra vores eget kuld fra små 6 år siden. Alm. Huskat, sort med hvid mave og hvide poter. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor højt jeg elsker ham! <3
3- Hest
Hvorfor: Jeg er vokset op i en rigtig hestefamilie. Men hvor det kun desværre var min mormor der havde 2. Jeg blev ældre og ældre. Begyndte at tage mere ansvar. Til sidst fik jeg mine egne 2. Connemare vallak og Shetlænder vallak. 2 vildt skønne ponyer ! + at jeg rider Grandprix heste hos en Dressur rytter- Joachim.
I min fremtid ser jeg mig selv med en Husky hund med blå øjne En kat af racen Hellig Birma i nougat farver og blå øjne. Og forhåbentlig en hest i racen, Dansk Varmblod da jeg har en kærlighed til den
jul 2012
Følger: 48 Følgere: 47 Gnavere: 6 Svar: 191
Jeg er heeeeeeeeeeelt vild med katte - jamen det er alle slags katte - store som små. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, de er bare søde og nogle af de kærligste væsner der findes og så har de været i familien lige siden jeg var en lille baby.. Så nok derfor..
Men jeg er også ret vild med kaniner og store hunde
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
okt 2011
jan 2011
Følger: 52 Følgere: 47 Gnavere: 2 Emner: 74 Svar: 802
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.261
Herunder islænder, akhal tekiner, OX araber, miniature, paso purano, PRE og ja.... Generelt racer der skiller sig ud og ikke ligner de møg kedelige DV'er.
Islændere i farven mòldott og rødbrogede er rigtig flotte! Akhal tekinerer i buckskin og cremello og OX arabere i sort
sep 2012
Følger: 26 Følgere: 23 Gnavere: 16 Emner: 9 Svar: 323
Ham på billedet er min KP, Willie. Han er min ynglings slange herhjemme.
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Hunde:
Jeg vil godt arbejde med hundetræning, adfærd og ernæring, og jeg synes det er et fantastisk dyr, og de er sjove at arbejde med
Heste:
De har fascineret mig siden jeg var fem år, og de gør det stadig! Det er prægtige dyr, og man lærer meget af at omgås dem - man skal virkelig have respekt for dem, fordi ellers ender det galt, men når man kan omgås dem, er det bare fantastisk
Kaniner:
Jamen det er da intet andet end hyggeligt Man kan mere med kaniner end folk lige går og tror Desuden synes jeg, at der bl.a. forhandlere af kaninartikler, dyrlæger m.m. ikke er så meget fokus og faktuel viden omkring kaninhold, ernæring osv (Jeg er i hvert fald ikke stødt på noget), og det vil jeg gerne udbrede kendskabet til, men det bliver nok lidt sideløbende med hunde
apr 2010
Følger: 39 Følgere: 38 Gnavere: 9 Emner: 1 Svar: 310
Men af de dyr jeg har, så hund, der er bare noget specielt over en hund, og ja de kan give noget ingen andre kan.
Også er jeg ret vild med heste, koldblod heste, vi har DSV ikke råd til en.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
maj 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 703
Men dværghamstre er dejlige dyr.
okt 2011
Heste, kaniner, hamster og kat.
Heste: Fjordhest, Shire, og andre lidt mere kraftige heste.
Kaniner: Løvevæder og Løvehoved, sort, s/g japaner, og en masse andre.
Hamster: Guldhamstere! Polywhite, Gylden, Sort Dominant spotting, Gylden Umbrouse, Sort sølv tortie, Sort, Dove, Blue, Hvidbåndet Blue, Lavender, Blue Zobel Polywhite, Silver Zobel, Tortie... Ja ret mange ynglings farver Hår typer, så korthåret og langhårede og Satin er også meget flot..
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
Vi har kastet os over shetlandsponyerne, de er nemme i al omgang, nemme at passe og pleje, og selvom man er voksen og ikke rider mere, så er der stadigvæk masser af muligheder i de små uldtotter. Har en svaghed for skimler, desværre mistede jeg min første og bedste hoppe i år, men har været så heldig at få mig en rødskimmel/strawberry roan. Så nu glæder jeg mig til at komme igang med at køre med hende, og skal ud og udstille en del næste år
Hundene, jamen der har vi to aktive hunde, en beagle og en gårdhundeblanding. Beagle fordi det var den race, min kæreste og jeg kunne blive enige om da vi flyttede sammen, og vi har fået den mest fantastiske hund ud af det. Den anden er en omplaceringshund, og ja, ingen af dem kan undværes
Kaninerne, tjah, er faldet for dv´erne, meget gerne med satinpels, men ikke et must. Elsker deres temperament, de er nysgerrige og livlige, det er lige mig
Stalden rummer dog også et par teddyer og en enkelt med stritører og af ubestemmelig herkomst. Jeg har erfaret, at teddyernes temperament ikke er mig så meget som dv´erne, men jeg holder nu alligevel af dem, synes de to vi har tilbage er helt unikke. De har virkelig deres egen personlighed Kæresten joker med, at jeg sgu da ikke kan kende forskel på dem, for de ligner godt nok hinanden til forveksling. Men det kan man nu godt, når man kender dem
okt 2011
Er mega bange for hunde så kan ikke lige være med der
Hvis det er de teddyer du har til salg... Er helt vild med dem... De ser så søde ud!
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
Samson er en rigtig ballademager der laver alle de narrestreger han kan, men aldrig ond, og Sifrine er en rigtig prinsesse der altid sidder og klemmer næsen ud mellem tremmerne efter godbidder
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 10 Emner: 23 Svar: 586
Kaniner: der er jeg gladest for DVérne og gerne i farven S/G japaner
Chinchillaer: der er jeg gladest for farven Std grå og Black velvet
Men mit yndlings dyr er Giraf
Ynglings dyr, hvorfor?