{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ynglings dyr, hvorfor?
  • #2   15. sep 2013 Kaniner, løvehoved
    Fordi, bare fordi xD
    Ej elsker alt pelsen og deres rolige temperament smiley

• #3   15. sep 2013 Puha... Det er svært. Jeg er jo ret begejstret for chinchillaer, men jeg har efterhånden ikke rigtig noget yndlingsdyr. Jeg har en god håndfuld dyr jeg er helt vild med, af forskellige årsager.

• #4   15. sep 2013 Flower: Åh ja, løverne er dejlige! Sort dom. Spot er jeg helt enig med dig i, når det gælder hamstere smiley

Stald Pjuske: De er også dejlige smiley

Pia: Kender ikke så meget til Chins.. Men de virker nu som et dejligt dyr :-)!!

• #5   15. sep 2013 Jeg har ikke et "ynglingsdyr", da jeg elsker alle mine dyr smiley

Så jeg bliver nødt til at nævne 3:

1- Hund
    Hvorfor: Elsker at komme hjem til en hund som har savnet en. Og så vil den ALTID være min bedste ven. Der er så mange gode ting ved en hund.. smiley
    Vi har en Golden-Retriever (den lyse), som bestemt lever op til vores forventninger smiley
    Super kærlig tøs, med masser af kærlighed i sig.

2- Kat
    Hvorfor: Vi har altid haft katte så kan ikke rigtig undgå min kærlighed til dem:)
    De er nogle elegante dyr, bortset fra vores den ene smiley Lidt af en klodsmajor! Men jeg har én bestemt kat jeg altid har elsket! -Rollo. Han er fra vores eget kuld fra små 6 år siden. Alm. Huskat, sort med hvid mave og hvide poter. Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor højt jeg elsker ham! smiley <3

3- Hest
    Hvorfor: Jeg er vokset op i en rigtig hestefamilie. Men hvor det kun desværre var min mormor der havde 2. Jeg blev ældre og ældre. Begyndte at tage mere ansvar. Til sidst fik jeg mine egne 2. Connemare vallak og Shetlænder vallak. 2 vildt skønne ponyer ! + at jeg rider Grandprix heste hos en Dressur rytter- Joachim.

I min fremtid ser jeg mig selv med en Husky hund med blå øjne smiley En kat af racen Hellig Birma i nougat farver og blå øjne. Og forhåbentlig en hest i racen, Dansk Varmblod da jeg har en kærlighed til den smiley

• #8   15. sep 2013 Katte, katte, katte...

Jeg er heeeeeeeeeeelt vild med katte - jamen det er alle slags katte - store som små. smiley Jeg ved ikke rigtig hvorfor, de er bare søde og nogle af de kærligste væsner der findes og så har de været i familien lige siden jeg var en lille baby.. Så nok derfor..
    Men jeg er også ret vild med kaniner og store hunde smiley

• #9   15. sep 2013 ud af de dyr jeg har pt: min kat, vi snakker samen og jeg oversætter tit til min mand hvad hun mener fordi han ikke forstår katsk. Derudover har jeg også haft flere hunde i min levetid og jeg er dybest set nok gladest for hund, men de er et større arbejde end en kat så de er fravalgt sålænge vi har små børn. Den sidste døde af kræft (blev aflivet) da min ældste pige var to år og den var 12.

• #10   15. sep 2013 Stumpen: Du er slet ikke outsider! Heste er helt klart også en af mine! smiley Akhal Tekiner er godt nok også en af mine ynglings racer.. Virkelig smukke smiley

• #11   15. sep 2013 Kaniner, hunde og heste. Kan ikke vælge hvad, for de er alle lige dejlige! smiley

• #12   15. sep 2013 Heste! smiley

Herunder islænder, akhal tekiner, OX araber, miniature, paso purano, PRE og ja.... Generelt racer der skiller sig ud og ikke ligner de møg kedelige DV'er.

Islændere i farven mòldott og rødbrogede er rigtig flotte! Akhal tekinerer i buckskin og cremello og OX arabere i sort smiley

• #13   15. sep 2013 Jeg elsker slanger helt vildt smiley Jeg er meget fascineret af deres overlevelses metoder og så synes jeg, de er helt vildt flotte! Jeg har selv 3 kornsnoge, 3 konge pythoner og en konge boa. det er de eneste dyr, der aldrig har bidt mig smiley og de er super nemme at passe smiley

Ham på billedet er min KP, Willie. Han er min ynglings slange herhjemme. smiley

profilbillede
  • #14   15. sep 2013 Hunde, heste og kaniner, på hver sin måde smiley

Hunde:
    Jeg vil godt arbejde med hundetræning, adfærd og ernæring, og jeg synes det er et fantastisk dyr, og de er sjove at arbejde med smiley

Heste:
    De har fascineret mig siden jeg var fem år, og de gør det stadig! smiley Det er prægtige dyr, og man lærer meget af at omgås dem - man skal virkelig have respekt for dem, fordi ellers ender det galt, men når man kan omgås dem, er det bare fantastisk smiley

Kaniner:
    Jamen det er da intet andet end hyggeligt smiley Man kan mere med kaniner end folk lige går og tror smiley Desuden synes jeg, at der bl.a. forhandlere af kaninartikler, dyrlæger m.m. ikke er så meget fokus og faktuel viden omkring kaninhold, ernæring osv (Jeg er i hvert fald ikke stødt på noget), og det vil jeg gerne udbrede kendskabet til, men det bliver nok lidt sideløbende med hunde smiley

• #15   15. sep 2013 Mit ynglingsdyr er et dovendyr.

Men af de dyr jeg har, så hund, der er bare noget specielt over en hund, og ja de kan give noget ingen andre kan.

Også er jeg ret vild med heste, koldblod heste, vi har DSV ikke råd til en.

• #16   16. sep 2013 Rotter - Fordi de er nogle små uvurderlige skabninger smiley

• #17   16. sep 2013 Det er meget svært at vurdere; Jeg har ikke haft utroligt mange forskellige arter af dyr.

Men dværghamstre er dejlige dyr. smiley

• #18   16. sep 2013 Nåh vil da også lige skrive mine smiley

Heste, kaniner, hamster og kat.

Heste: Fjordhest, Shire, og andre lidt mere kraftige heste.

Kaniner: Løvevæder og Løvehoved, sort, s/g japaner, og en masse andre.

Hamster: Guldhamstere! Polywhite, Gylden, Sort Dominant spotting, Gylden Umbrouse, Sort sølv tortie, Sort, Dove, Blue, Hvidbåndet Blue, Lavender, Blue Zobel Polywhite, Silver Zobel, Tortie... Ja ret mange ynglings farver smiley Hår typer, så korthåret og langhårede og Satin er også meget flot.. smiley

• TNJ
    TNJ Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
    #20   16. sep 2013 Ponyer, hunde, kaniner. I vilkårlig rækkefølge smiley
    Vi har kastet os over shetlandsponyerne, de er nemme i al omgang, nemme at passe og pleje, og selvom man er voksen og ikke rider mere, så er der stadigvæk masser af muligheder i de små uldtotter. Har en svaghed for skimler, desværre mistede jeg min første og bedste hoppe i år, men har været så heldig at få mig en rødskimmel/strawberry roan. Så nu glæder jeg mig til at komme igang med at køre med hende, og skal ud og udstille en del næste år smiley

Hundene, jamen der har vi to aktive hunde, en beagle og en gårdhundeblanding. Beagle fordi det var den race, min kæreste og jeg kunne blive enige om da vi flyttede sammen, og vi har fået den mest fantastiske hund ud af det. Den anden er en omplaceringshund, og ja, ingen af dem kan undværes smiley

Kaninerne, tjah, er faldet for dv´erne, meget gerne med satinpels, men ikke et must. Elsker deres temperament, de er nysgerrige og livlige, det er lige mig smiley
    Stalden rummer dog også et par teddyer og en enkelt med stritører og af ubestemmelig herkomst. Jeg har erfaret, at teddyernes temperament ikke er mig så meget som dv´erne, men jeg holder nu alligevel af dem, synes de to vi har tilbage er helt unikke. De har virkelig deres egen personlighed smiley Kæresten joker med, at jeg sgu da ikke kan kende forskel på dem, for de ligner godt nok hinanden til forveksling. Men det kan man nu godt, når man kender dem smiley

• #21   16. sep 2013 Lykkevang: Åh ja, Shettere er virkelig nogle dejlige nogle! Havde også selv en tidligere, i et kort stykke tid.. Dejlige små klumper smiley
    Er mega bange for hunde så kan ikke lige være med der smiley

Hvis det er de teddyer du har til salg... Er helt vild med dem... De ser så søde ud! smiley

• TNJ
    TNJ Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
    #22   16. sep 2013 Det er de, men de ryger bare ikke videre til hvem som helst smiley Nok er det indavl og i nogens øjne ikke ret meget værd, men ikke alle egner sig til at have teddyer -ender nok med at beholde dem, synes de er så herlige.
    Samson er en rigtig ballademager der laver alle de narrestreger han kan, men aldrig ond, og Sifrine er en rigtig prinsesse der altid sidder og klemmer næsen ud mellem tremmerne efter godbidder smiley

• #23   16. sep 2013 Jeg har været og er stadig meget fascineret af heste, er især glad for racerne New Forest, Hannovaraner og welsh cob smiley jeg har ikke en bestemt yndlings farve inden for heste, men jeg har en svaghed for røde heste smiley

Kaniner: der er jeg gladest for DVérne og gerne i farven S/G japaner smiley

Chinchillaer: der er jeg gladest for farven Std grå og Black velvet smiley

Men mit yndlings dyr er Giraf smiley

Kommentér på:
Ynglings dyr, hvorfor?

Annonce