{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Mit tab :'( {{forumTopicSubject}}

Idag gik min helt vidunderlige lille pige bort smiley
I mandags tog vi til dyrlægevagten og fandt ud af at hun havde luftvejs infektion, mislyd på den ene lunge og øjne betendelse.
Hun fik antibiotika og øjen dråber. Hun var i bedring selvom hun slet ikke spise marsvine piller eller drak andet end hvad jeg sprøjtet i munden på hende, indtil igår aftes smiley Hun blev aktiv og lagde op til at hun ville op til mig, vi lå og nussede i over 1,5 time og hun puttede sig mere og mere ind. Kunne godt mærke der var noget hun ville fortælle mig. Næste dag vågner jeg og hun ser egentlig frisk ud men det dykkede i løbet af dagen. vi tog til dyrlægen og hun fik noget så hun kunne trække vejret bedre. Da jeg nussede hende på vej hjem i bilen kysser hun mig og kigger op på mig hvorefter hun gemmer sig under det tæppe jeg havde med til hende. Efter 5 minutter kigger jeg på hende igen og hun ligger og kigger op, tror hun slapper af men da jeg prøver at vække hende, men får ingen reaktion, og da jeg så tager hende op er hun helt slatten som en klud. Jeg begynder at græde og ''skælder'' hende ud over hun ikke vågner smiley

Hun er nu begravet i vores have og har det meget bedre. Hvis hun havde overlevet, ville det være et rigtigt dårligt liv da hun ikke ville kunne trækker vejret ordentlig og være sløv smiley

Hun er nu den smukkeste stjerne på himlen<3 Hun fløj sammen med alle de andre smukke engle!!<3 Hun var mit første marsvin og det marsvin som altid kunne få mig til at grine og op med humøret hvis jeg var nede!<3 helt underligt hun ikke er her mere og det virker mest af alt som en ond drøm :(<3

Jeg kommer sådan til at savner dig skat!<3 jeg ved du har det perfekt der hvor du er nu!<3 Jeg vil altid elske dig min lille smukke pige<3

-Vær venlig ikke at skrive nedladene kommentare, det er ikke det jeg har brug for smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mit tab :'(
  • #1   12. sep 2013 Hej Lea

Hvor er det trist at høre med dit marsvin smiley
    Hvis det overhovedet kan være en trøst, så er det godt, hun ikke var syg i længere tid, så hun ikke led længe..

Kram til dig smiley

• #2   12. sep 2013 Ja, er på en måde glad for det. Men det jeg endnu mere er glad for er at hun ikke fik ''sprøjten'' hvis du ved. Tror mere hun led da hun kæmpede til sidst end hun gjorde da hun døde.
    Også er det mega sødt at hun ''ventede'' med at dø til jeg var der så hun kunne sige farvel :')

• #3   12. sep 2013 Ja, jeg forstår smiley

Nogle gange kan det være så uretfærdigt, for når dyr (og mennesker) dør, er det jo kun de efterladte, der er kede af det.

Det kan være en trøstende tanke, at vores kære, der ikke længere er i blandt os, er et bedre sted smiley Det gælder sikkert osse for dit marsvin smiley

• #4   12. sep 2013 Jeg ved hun er et bedre sted, for hvis hun overlevede skulle jeg alligevel overveje om, det er det værd at lade hende leve i smerter og sløvhed. Også står man selv med valget, om liv eller død og det ville jeg slet ikke kunne smiley

Kommentér på:
Mit tab :'(

Annonce