Møffe er flyttet ind! Møffe er flyttet ind!
Så kom lille Møffe drengen endelig hjem til mig og bo, efter at have sukket efter ham hver gang jeg var hjemme ved kæresten.
Allerede igår begyndte vi at gøre klar til ham, ved at gøre et større bur, et meget større hus, sådan en træ ting man kan bøje, madskål, høhæk, grøntsagsbold og så videre rent til ham så han kunne få en masse nye ting - så bliver det lidt sjovere at flytte jo!
Så idag hentede vi ham så, og han er allerede faldet til - han er noget af et madøre, så tror det hjalp at der er mad over det hele derinde, haha!
Nu får han også endelig lov til at få hø, som han bare elsker. Min kæreste og hans far er allergiske desværre, så det har han måtte undvære.
Kæresten har også lige været ude og købe en eller anden bold til ham, og sådan en æbleholder, plus hans yndslingsfoder og nogle godbidder.
Nu mangler vi bare en ven til ham, og så tror jeg ALDRIG at Møffe eller Basse, som er det marsvin jeg har kig på, spørger efter noget igen.
På billedet kan i se hans store hus, tunnel, høhæk, æble/frugt holder, madskål, drikkedunk, grøntsagsbold, bro og bold - og Møffe der lige titter frem
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 10 Emner: 23 Svar: 586
Men ellers ser det hyggeligt ud
sep 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 29 Svar: 160
apr 2013
sep 2013
Billedet snyder meget, kan jeg se når jeg kigger efter nu.
Det her bur er ca ligeså stort jo Maria Louise.
Jeg ville skam gerne have et større bur, men det kan ikke lade sig gøre før jeg får min sovesofa solgt, da de eneste plads jeg har på værelset lige nu, er vindueskarmen!
apr 2013
Men held og lykke med ham da
sep 2013
Glæder mig godt nok til han får sig en ven, og se om han overhoved kan håndtere det - han har altid gået selv, siden han blev fravænnet..
apr 2013
sep 2013
Ved faktisk ikke om han er kasteret?
apr 2013
Selvskab skal han jo have ligemeget hvad
sep 2013
Jeg ved ikke rigtig hvordan det ser ud på marsvin, jeg er mest kanin menneske.
Jeg synes ikke umiddelbart at jeg kan se testikler, men måske er det fordi jeg kigger efter det samme som der er på en kanin?
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
sep 2013
Har også overvejet det med hus med et fladt tag, men det her var lige hvad vi havde.
Susan; det vil jeg prøve!
Det blev åbenbart ikke til en ven alligevel. Min mor mener at to hanner vil slå hinanden ihjel og hun er ikke til at snakke med når hun først har fået en mening..
apr 2013
sep 2013
Det er synd ja, men han kender ikke til andet, så tror ikke han mærker til det.
Jeg ville rigtig gerne have en ven til ham, men ja.
Jeg sælger under ingen omstændigheder Møffe.
sep 2013
For en uge siden måtte jeg gerne få to marsvine hunner, men min mor har det med at skulle spille klog, og det skulle hun så ang. Det her.
Møffe er flyttet ind!