Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parring
  • #1   8. sep 2013 Art?

• #2   8. sep 2013 Hvorfor vil du have unger? Du er godt klar over, at det forkorter kaninernes liv, og at du blot bidrager til de massevis af kaniner, der gives væk gratis på Den Blå Avis osv? Sålænge der er en overproduktion af kaniner og de gives væk gratis overalt, så kommer vi aldrig til at give kaninerne bedre vilkår i Danmark. I Danmark lever nogle kaniner stadig som burdyr i haverne. Hvorfor? Fordi det er så let og billigt at anskaffe sig en kanin, at folk ikke tænker over, at det rent faktisk er et dyr hen i mod hunde og katte, der har krav på ordentlige forhold og aktivering.

Nyd hellere de kaniner du har og giv dem det I kan. For din egen og for deres skyld. Det giver en langt større glæde at se på sine kaniner og vide, at de har de bedste forhold, END at nyde nogle kaninunger i et par af 8 uger

• #3   8. sep 2013 Tror det er kaniner hun mener.

Er de fuldvoksede?

• #4   8. sep 2013 går ud fra der er tale om kaniner med de størrelser TS skriver hannen og hunnen har?

• #5   8. sep 2013 precious: Hvad mener du egentlig med at de stadig lever som bur dyr? Alle kaniner (stort set) lever da i bure.. Eller hvad mener du med det :)?

Eller ud over dem der har kaninen som "hund".. Men ja smiley

• #6   8. sep 2013 Mia&Sofus, Jeg mente det ikke som sådan, Jeg mener bare, at mange mennesker har en kanin stående i et lille bur i haven hvorfra den stort set aldrig kommer ud, men bare får mad og vand og bliver kælet lidt, men ellers er i buret. Det er ikke nok, hvis den så skal passe sig selv resten af dagen. Det kan gi problemer med kaninen. Det er fordi det er så let og kan være billigt at anskaffe sig en kanin. når der er så mange resultatet af det er, at nogle folk ikke tænker over, at de har brug for mere aktivering end at stå alene hver dag smiley

• #7   8. sep 2013 Arhh, på den måde. smiley

• #8   8. sep 2013 jep:) dejligt du spørger når du ikke forstod meningen rigtigt. Jeg kan godt komme til at formulere mig lidt indviklet og glemme noget af det vigtige He he

Kommentér på:
Parring

Annonce