770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Skal det være hos en ?? Skal det være hos en ??

jeg søger pt. et arbejde og har da også fåret tilbudt et men lønen vil bestå af transport penge og en "boks" til hest/pony men da jeg værken har hest/pony pt. og ingen planer har om det tænkte jeg på om man kunne være færk og spørge om man evt kunne få lov af få en "lejet" stykke jord hvor en del af mine kaniner kunne stå og ville det være en god ide vis man tog nogle forholds regler på det eller menner i det skal være i en have ??

jeg står i den situation af lige nu er alle mine kaniner sprædt ud over hele danmark og nogle få i syd sverige, da min stald brande ned her i febuar mrd. og jeg ike må havde kaniner der hvor jeg bor nu.
og ud over det så i stedet for at vi kan bygge stalden op siger udlejeren os op og så står jeg og mangler et sted til alle mine ninner og jeg ville så gerne hjælpe nogle flere!?

men.. men... vis den her så kalde arbejdsgiver ikke har muglighed for det kan man så være så fræk at spørge om det kan indgå i løn når man søger arbejde på stalde, stutterier m.m. ???

har i evt. nogle ider til hvad jeg kan gøre ?
mangler stadig hjælp til mindst 5 kaniner pt. !! så vis du kan havde en hos dig eller flere så sig enelig til så kommer jeg gerne og snakker med dig.!!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal det være hos en ??
  • #2   19. jun 2010 Hvor mange arbejdstimer er der pålagt? For pas nu på de ikke tager røven på dig - det gør hestefolk gerne.

Ellers kunne det jo være, at du måtte låne en boks til dine kaniner, og så få lidt løn udove det? At dine kaniner går i en boks, kan umuligt opveje den udgift det er at have en hest eller pony stående.

• #3   19. jun 2010 Sunde<3:

Sådan mener jeg ikke man kan stille det op. Så vidt jeg forstår, er der her ikke kun tale om boksleje, men om fuld opstaldning.

Lad os sige én opstaldning koster 3000 kr. om måneden (her inkluderet alle udgifter samt en smule avance), og trådstarter skal, for at have arbejdet denne ud, arbejde 30 timer om måneden (arbejder hun mere, er det ulovligt).

Hvis trådstarter vælger at have kaniner i boksen, og selv sørger til foder til kaninerne, så er den eneste udgift stalden har sådan set halm og hø, og i den begrænsede mænge kaniner skal have, kan det ikke koste stalden mere end hvad... 20 kr om måneden?
    Naturligvis skal der jo også betales 'leje' af boksen, men man kan ikke bilde mig ind at det skulle være retfærdigt at betale 2980 for leje af en boks, og intet andet.

• #4   19. jun 2010 Well, jeg er bestemt ikke enig med dig smiley Jeg kan på INGEN måde se det skulle være en retfærdigt, og ville aldrig selv tillade andre at tage røven på mig på den måde.

• #5   19. jun 2010 Line M - Lad venligst være med at generalisere, det er ikke alle hestefolk der vil tage røven på folk!

Der hvor jeg står betaler man kkun for boksen, foder står man selv for og halm kommer oven i boksprisen

• #6   19. jun 2010 Det går jeg ud fra *g* vi har ikke kaniner i nogle af boksene, men jeg er ret sikker på at "grundprisen" er det samme, hvis man så vil have savsmuld, så skal man selvfølgelig ikke betale til halm smiley

• #7   19. jun 2010 Nicole A:
    jeg hved det sådan set ikke da jeg bare sagde jeg lige ville tænke over det!!

Line M
    det er 3 x 2 timer om ugen

• #8   20. jun 2010 Himmeriget ! - så bliver du også underbetalt smiley Du bestemmer jo selvfølgelig selv hvad du gør, men jeg ville bestemt ikke sige ja!

Tanja - "det gør hestefolk gerne", skrev jeg.
    Naturligvis er der det ikke alle hestefolk der tager røven på deres personale, men det er MANGE, og derfor gør man klogt i at passe på sig selv når man søger job i den verden.
    Og hvis jeg må være så fri - om jeg vil generalisere eller ej, det er vel for pokker ikke op til dig at bestemme smiley

• #9   20. jun 2010 Line M - Jo det er det "Opfør dig anstændigt og udvis altid en venlig attitude overfor andre brugere." At genneralisere på den måde er ikke særlig venligt..

Du kunne ha skrevet "Nogle heste folk vil gerne"

• #10   20. jun 2010 Ej nu må du simpelthen holde op - at jeg skriver "det gør hestefolk gerne" kan simpelthen ikke være imod den regel, uanset hvordan du bøjer den.

Kommentér på:
Skal det være hos en ??

Annonce