{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Kanin uheld {{forumTopicSubject}}

Hej med jer allesammen.

Min kanin var lige lidt for modig, og prøvede at hoppe op imellem nogle stole, hvor hun så hurtigt faldt ned fra igen, efterfølgende haltede/brugte hun ikke det ene bagben. Styrtet så også ret voldsomt ud. smiley

Efter lidt tid, ser det ikke ud til at hun har ondt eller noget, jeg synes hun hopper rundt som hun plejer.

Kan det være fordi hun bare lige havde ondt et øjeblik på grund af faldet og det er gået i sig selv? Eller synes i at man skal tage til dyrlægen med hende, og få det tjekket ?

Har hørt at kaniner ikke viser smerter så godt, men er det ikke kun ved sygdomme osv. ?

Så alt i alt, hvad ville i gøre?

Mvh. Lotte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin uheld
  • #1   31. aug 2013 Det kan godt være slaget smiley

• #2   31. aug 2013 jeg ville nok (hvis ikke det bliver være) tage til dyrlægen med hende på Mandag og få konstateret om der er noget eller ej smiley
    held og lykke med hende<3

• #3   31. aug 2013 Umiddelbart virker det som om det var slaget - hvis det var min kanin havde jeg nok ringet til dyrlæge mandag. Er også ret pivset smiley

• #4   31. aug 2013 Hehe, ja man bliver så bekymret for de små smiley
    Men jeg tror også selv det "bare" var slaget. Men på den anden side, så vil man også gerne have det bekræftet, så kan være jeg skal til lægen med hende.

• #5   31. aug 2013 Uh, det var også uheldigt med stolene. Jeg tror, det er slaget og endnu mere tror jeg på det, når du skriver, at hun nu går rundt som normalt på alle fire ben. Jeg ville ikke tage til en dyrlæge så længe det er som nu. Hun blev sikkert også forskrækket over at falde ned.
    Jeg har været ude for noget lignende med min (lille) hun, det var dog sofabordet, den efter flere dages overvejelse og tænken, forsøgte at hoppe op på fra gulvet og ramlede ind i bordets kant(et træbord) Det så altså slemt ud, og den var helt forrumlede og stødte ikke helt på det ene forben lige efter. Det var efter slagtet. Tæk på det som hvis vi slår vores ben og det gør ondt.
    Strækker hun bagbenene ud ?
    Kaniner er simpelthen for nysgerrige og modige, De ved ikke altid hvad de kan og ikke kan men ønsker sig frem til de kan (o:

• #6   31. aug 2013 Kan være jeg skal se tiden an imorgen. Hun hopper op og ned af ting, og løber rundt som hun plejer nemlig.

Man bliver jo bare så nervøs når der sker noget.:)

• #7   31. aug 2013 Det lyder som om det bare var slaget, og hvis hum ikke viser nogen tegn på smerter har det jo nok bare været det. Men hvis det var min kanin, ville jeg nok ringe til dyrelægen. Men altså jeg ringer til dyrelægen selv når det slet ikke de nødvendigt smiley
    Men det skader jo aldrig noget lige at ringe derned smiley

• #8   31. aug 2013 Mia. Det er da rigtigt. Det er bedre at ringe til en dyrlæge en gang for meget end en for lidt. Lotte p. Ja, man bliver forskrækket når ting som det sker.. Mn jeg er ret sikker på hunkaninen også blev nervøs. Næste gang når hun er kommet sig over choket lykkes det nok at hoppe ordentligt op på en af stolene bare

Kommentér på:
Kanin uheld

Annonce