Kanin uheld {{forumTopicSubject}}
Hej med jer allesammen.
Min kanin var lige lidt for modig, og prøvede at hoppe op imellem nogle stole, hvor hun så hurtigt faldt ned fra igen, efterfølgende haltede/brugte hun ikke det ene bagben. Styrtet så også ret voldsomt ud.
Efter lidt tid, ser det ikke ud til at hun har ondt eller noget, jeg synes hun hopper rundt som hun plejer.
Kan det være fordi hun bare lige havde ondt et øjeblik på grund af faldet og det er gået i sig selv? Eller synes i at man skal tage til dyrlægen med hende, og få det tjekket ?
Har hørt at kaniner ikke viser smerter så godt, men er det ikke kun ved sygdomme osv. ?
Så alt i alt, hvad ville i gøre?
Mvh. Lotte.
mar 2011
Følger: 100 Følgere: 108 Gnavere: 20 Emner: 49 Svar: 1.180
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 66 Gnavere: 6 Svar: 642
held og lykke med hende<3
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 36 Gnavere: 5 Emner: 22 Svar: 1.143
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 6 Svar: 37
Men jeg tror også selv det "bare" var slaget. Men på den anden side, så vil man også gerne have det bekræftet, så kan være jeg skal til lægen med hende.
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Jeg har været ude for noget lignende med min (lille) hun, det var dog sofabordet, den efter flere dages overvejelse og tænken, forsøgte at hoppe op på fra gulvet og ramlede ind i bordets kant(et træbord) Det så altså slemt ud, og den var helt forrumlede og stødte ikke helt på det ene forben lige efter. Det var efter slagtet. Tæk på det som hvis vi slår vores ben og det gør ondt.
Strækker hun bagbenene ud ?
Kaniner er simpelthen for nysgerrige og modige, De ved ikke altid hvad de kan og ikke kan men ønsker sig frem til de kan (o:
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 6 Svar: 37
Man bliver jo bare så nervøs når der sker noget.:)
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 747
Men det skader jo aldrig noget lige at ringe derned
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Kanin uheld