873 visninger
|
Oprettet:
Flying saucer {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har lige købt et flying saucer til mit dværghamster da jeg læste det skulle være helt lydløs og det andet larmede bare så meget. Men men men, nu kan han ikke finde ud af at løbe på det og falder bare af og det var jo ikke meningen. Det er jo også meget anderledes. Men ville lige høre nogens mening, om han bare lige skal lære det? Måske nogle selv har prøvet det når de er skifter over til flying saucer at de lærer det, eller slet ikkw lærer det? Vil lige sige han "kun" har prøvet det 3 gange, men stadig det ikke sjovt at se han bare falder af :(. Vil i sige han nok skal lære det? Eller skal jeg købe et almindeligt igen?
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Emner: 21 Svar: 675
aug 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 7 Svar: 21
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Emner: 21 Svar: 675
Men bare giv ham lidt tid
Det er eget naturligt at han ryger af ind imellem.
Det slår han sig ikke af.
aug 2013
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
Havde en gang en mus, hun kunne ikke finde ud af at bruge sit løbehjul til at starte med heller.. Hun stod ved det, satte for- og et bagben på tremmerne i hjulet (dengang vidste jeg ikke det var dårligt mht. halen osv at det var med tremmer), og støttede med det andet bagben på bunden af buret. Og så kørte hun hjulet rundt på dén måde.. xD Håber I kan forestille jer det, for hold kæft det var sjovt!
Men hun fandt langsomt ud af, at det altså var ind og løbe man skulle :p.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Men jeg er sikker på din hamster nok skal lærer det..
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Nu bruger hun det rigtigt, og det er meget lydsvagt (Ikke lydløs)
aug 2013
Flying saucer