{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Karoline P
Karoline P
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 32

Så er de kommet :-) {{forumTopicSubject}}

Hej GG.
Jeg har lige fået mine to nye marsvin, som vi hentede igår. De er begge hanner, det ene marsvin er helt sort og hedder Theodor, men kalder ham Theo, den anden er sort med striber hen over ryggen og hedder Hymen. Jeg er rigtig glad for dem selvom de enlig bare putter i høet og i hulen, og kommer frem når der er ro. Men de var lige fremme efter jeg kom hjem fra skole og jeg sad lidt med dem, og det virkede ikke som om de ville ned igen, de ville bare putte og hygge, især Theo smiley

Ville bare lige dele min glæde med jer, men har desværre ikke nogen billeder af dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er de kommet :-)
  • #1   12. aug 2013 Tillykke! De lyder rigtig dejlige. Jeg glæder mig til at se billeder af dem smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#2   12. aug 2013 Tak, der kommer snart nogen billede ind skal bare lige tage nogen af dem smiley

• Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 53
    #3   12. aug 2013 Tillykke :)! Jeg har også lige fået mine to nye marsvin for et par dage siden. De er så dejlige de små mutter smiley Kom endelig med billeder og opdateringer af hvordan det går med at få dem til at falde til. Så har jeg noget at sammenligne lidt med smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#4   12. aug 2013 Tillykke til dig også smiley Ja, det er så dejligt af få sådan nogle smiley Hvordan er dine faldet til hos dig? smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#6   12. aug 2013 Charlotte: Tak for det smiley

• #7   12. aug 2013 Tillykke! smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#8   12. aug 2013 Tak Emma smiley

• #9   12. aug 2013 Tillykke:) De lyder rigtigt søde:)

• Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    jul 2013

#10   12. aug 2013 De tør mere og mere op, men det går godt nok langsomt smiley Men de har også haft lidt stridigheder mellem dem smiley Men i starten turde de ikke spise af hånden, men det turde de allerede på 3.-4. dagen.
    De vil helst ikke tages op, men har læst, at det er der mange der ikke vil selvom de måske er tamme. Så jeg vender deres hus om og så går en af dem op i det og så tager jeg det op på mit skød og nusser dagligt smiley Det er et godt trick, så de ikke forbinder at blive taget op med noget frygteligt smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#11   12. aug 2013 Maria Louise: Mange tak smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#12   12. aug 2013 Morten: Mine hanner har heldigvis ikke haft nogle stridigheder mellem dem endnu. De tør ikke spise fra hånden endnu, men det kommer nok når de har været her i længere tid.Theo vil gerne op og putte, men Hymen løber lidt rundt når man skal tage ham op, men Theo er også lidt ældre end Hymen er. Men det er et rigtig godt tip, mine har bare ikke noget hus de har nogle forskellige skjul istedet smiley

• Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    jul 2013

#13   12. aug 2013 Hvor sjovt, det er lidt omvendt med mine der ikke vil op men gerne spise af hånden. Jeg har købt sådan en plastik kasse til børnelegetøj i harald nyborg for 12 kr og så skåret hul i og vendt den om. Den er bare et hit smiley Men ville ønske de ikke var så meget i den, som de er haha smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#14   12. aug 2013 Ja, de kan jo godt lide skjul smiley
    Mine er så sådan at hvis de er ude, og jeg kommer gående forbi så løber de ind i skjul men lidt efter kommer de ud og vil have mad, hihi smiley

• #15   12. aug 2013 Stort tillykke! Jeg kan seæv huske dengang jeg fik mine første marsvin, jeg var helt oppe og kører i ugevis over dem og kunne ikke fatte jeg var blevet marsvine-ejer smiley

• Karoline P
    Karoline P Tilmeldt:
    aug 2013

#16   13. aug 2013 Katrine: Jeg har det på præcis sammen måde, det er ikke til at fatte, og så ser man buret og dem, og tænker 'det er mine' smiley

• Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    jul 2013

#17   14. aug 2013 Mine er allerede begyndt i dag (dag 7) at følge efter min hånd når jeg har en gulerodsgodbid til dem. Det er den grøntsag jeg kan få dem til at gøre mest for smiley Bruno har lige lært her til aften, at maden kommer uden fra buret, så hun er begyndt at kigge over kanten smiley Men hun ved ikke helt, at det kommer fra mig, så jeg må endelig ikke gå ned og give hende gulerod før jeg har siddet musestille og ventet på hende smiley

• Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    jul 2013

#18   14. aug 2013 De er sååå søde smiley kan heller ikke fatte jeg endelig har fået mulighed for at få dem smiley Overvejer at få en mere, da mit bur er ret stort smiley men så er der selvfølgelig 1/3 mere svineri, men så når de blev uvenner, så var der en tredje veninde, de kunne snakke med hmm? smiley

Kommentér på:
Så er de kommet :-)

Annonce