{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

Marsvin: han afvænning? {{forumTopicSubject}}

Nu er det ikke aktuelt endnu, da den bette dreng hverken er stor eller gammel nok til at blive flyttet endnu.
Men han er lille i forhold til sin søster.
De er 3 uger nu og Bella vejer 226 g. hvor Viggo kun vejer 188 g...

Sidst jeg havde unger fravænnede jeg hannerne da de var 4 uger og var oppe på mindst 300 g

Men jeg tror virkelig ikke ham her når at tage så mange gram på i løbet af en uge...

Så skal jeg vente med at sætte ham ind til sin far til vægten er med eller skal jeg gå efter ugerne?

Jeg har taget ham i at finde et smuthul ind til sin far, så de gik sammen, så det tror jeg ikke blir et problem til den tid.
Smuthullet er lukket af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin: han afvænning?
  • #1   12. aug 2013 han bør veje 300g og være 4 uger. Vejer han kun 250 ved fire uger så lad ham gå en uge mere. Jeg har nogle gange haft hanunger gående ved mor/søstre til 6 uger hvis det var et meget stort kuld. Jeg har aldrig oplevet en bror parre mor eller søstre. Dem der oplever små hununger blive gravide har oftest haft faderen gående sammen med dem alle...

• #2   12. aug 2013 jeg ville også lade ham gå. Når jeg har han unger som ikke er på 300 gram når de er 4 uger så lader jeg dem gå ved moren.

Det er min erfaring er vægten er den vigtigeste for om de kan lave unger. Og så længe de ikke er i nærheden af 300 gram er min erfaring at så sker der ikke noget.

• #3   12. aug 2013 Okay så lader jeg ham gå lidt længere.

Sys det er lidt spøjst at han vejer så lidt modsat hende.

De andre har altid lagt ret tæt på hinanden i vægt.

Kommentér på:
Marsvin: han afvænning?

Annonce