Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er dette? (Marsvin)
  • #1   11. aug 2013 svamp. Du kan behandle med imaverol vet som fåes i håndkøb på apoteket. En flaske koster omkring 170 kr. og der er til mange gange.

Det blandes op i en spand og du dypper marsvinet i det, og bruger en svamp f.eks til at duppe/gnubbe ved øjet.

Så tørre du marsvinet godt igennem med et håndklæde og eventuelt føntørre marsvinet. Alle marsvin der går sammen bør bades pga. svampesporre i pelsen.

Du følger blandings anvisningen og antal gange som står på flasken.

kan du ikke få imaverol vet så kan du ved dyrlægen får chlorhedixin shampoo som også skulle tage det.

• #2   11. aug 2013 Mange tak! smiley Dejligt at man altid kan få hjælp herinde smiley

• #3   12. aug 2013 jeg vil da godt lige tilføje at det er typisk for årstiden med svamp hvis de går lidt fugtigt (nedbring fugten i omgivelserne).... og det kan være nødvendigt med medicin i stedet når de sidder svært tilgængelig steder som øjet eller i ørene fx. Men prøv da bare med imaverol først:)

• #4   12. aug 2013 jeg til dato aldrig oplevet det har været nødvendigt med medicin fordi det sad ved øjet, især ikke hvis man bader med imaverol vet og så eventuelt supplere med en svampedræbende creme.

Men som sagt har jeg ingen problemer haft bare ved at bade dem...

• #5   12. aug 2013 jo men problemet er: imaverol må jo helst ikke komme i øjet, så får du nu badet det hele når det sidder helt ind til øjet...

• #6   14. aug 2013 Jeg har købt medi-skrub... Men da jeg vil til at bade ham, ser jeg at det er næsten helt væk?
    Jeg har ikke behandlet med noget, skal jeg det? Det er jo væk smiley

• #7   14. aug 2013 Jeg bruger ofte en blød grydesvamp tilområder som rundt om øjne, på næse mv. hvor jeg gerne vil kunne styre hvad der bades og hvad der ikke gør.

Svamp kan godt gå i sig selv for at komme igen senere, men jeg ville nok bade ham alligevel for en sikkerheds skyld.

• #8   14. aug 2013 Ok, hvordan og hvor længe skal man bruge Medi-skrub? smiley

• #9   14. aug 2013 medi-scrub er da mod bakterier? virker det også på fx ringorm eller andre kropssvampe?

• #10   15. aug 2013 Det sagde apoteket.

• #11   15. aug 2013 i følge google kan den bruges imod svamp men jeg kan umidelbart ikke se det er sikkert den hjælper imod ringorm.

• #12   15. aug 2013 Okay, ringer til dyrlægen smiley

Kommentér på:
Hvad er dette? (Marsvin)

Annonce