kanin psykisk ødelagt {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har haft denne kanin i pleje samt med hendes nu døde søster.
De er begge hunner.
De fik så et nyt hjem, hvor de kom tilbage til mig i pleje, ja de har været lidt forskellige steder henne.
Vi mener samt med den nye familie som skulle have haft dem at de er blevet misrøgt.
Jasmin som jeg har nu hendes søster blev aflivet pga tandbyld, alt for undervægtig, opgav med at spise og skæve fortænder, Jasmin er så ødelagt psykisk rigtig meget.
Hun er en god kanin, men har problemer med hende med nogle ting, som jeg godt kunne have brug for hjælp af en som ved noget om kaniner med psykiske problemer, evt en dyre psykolog, noget med adfærd at gøre. Nogle som kan anbefalde nogle? Hendes adfærd er virkelig ikke normal og ja der er mange ting som jeg godt ville hjælpe hende med for hun kan komme over det hun har været i gennem. Hun har været kaste bold forskellige steder.
Jeg søger virkelig en som ved noget om kaniner med psykiske problemer og om hvordan man kan løse det, så hun forhåbnligt bliver en bedre kanin.
Som sagt hun er dejlig, men har en masse psykiske problemer som jeg meget gerne ville have hjælp til.
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 7 Gnavere: 7 Emner: 32 Svar: 162
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
sep 2012
Men fleks. Hun "spæjter" og går fuldstændig amok når man tager hende op og man når man tager hende tæt ved en, går hun amok, det eneste hun kan lide er at rende frit rundt også når man sidder på gulvet, men så bider hun lige pludselig.. hun er en meget usikker kanin som har været meget i gennem. Vi tror hun er blevet tabt før hun kom hen til os igen.
Fordi hun går fuldstændig amok for det meste når man tager hende op når hun er ude.
Man kan heller ikke klippe hendes klør uden hun går fuldstændig amok, det samme med at kigge hende i tænderne. Det virkelig slemt når hun går amok og svær at få hende til at slappe af igen.
Jeg ville virkelig gøre alt for hun bliver en god kanin, som stoler på en og sådan nogle ting.
Hun har været så meget i gennem, så det hårdt at se at hun er ødelagt så meget psykisk..
sep 2012
Hun bider rimeligt meget, det ville jeg også gerne få væk.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
sep 2012
Hvis i så hvordan hun kan være, fuldstændig ødelagt, men også en dejlig kanin.
Fleks. Når vi holder hende fast, går hun fuldstændig amok som aldrig før.
Siger høje lyde og spræjter som man ikke kan styre hende også på vej til at angribe, jeg holder altid i hendes øre når jeg sidder med hende, så hun ikke bider. Hun er meget en dominerende kanin.
Det med hendes bideri er enorm.det gøre så ondt når hun bider for det meste.
sep 2012
sep 2012
apr 2010
sep 2012
apr 2010
sep 2012
Så bare tage hende derud og sætte mig på gulvet eller hvordan?
Er bange for hun bider, hvad ville du gøre når hun bider?
kanin psykisk ødelagt