Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kanin toilet
  • #1   17. jun 2010 Tumle elsker sit toilet. Han bruger det fast, og har aldrig skidt og tisset på gulvet, udover som lille det var kun fordi han ikke kunne holde sig!

Vi elsker også hans toilet, det er nemt og hurtigt give ham frisk toilet om morgen, og ingen luft og genere.

Kan varmt anbefaldes. Husk at kaninen skal lærer bruge toilettet først.
    Det lærer den ved du stiller toilettet i dens normale toiletplads, smider rent savnsmuld blandet med dens eget tis og prut, så vil kaninen selv finde ud af gå derhen, hvis den vælger skifte toilet hjørne, flytter du toilettet med og huske putter rester i, så den kan dufte sig til det.
    Tumle lærte det på 1 uge smiley

• #2   17. jun 2010 Okay super.. Han bruger faktisk nærmest hele sit bur :S Og synes ik det er så lækkert at han vader rundt i sit eget lort og pis

• #3   17. jun 2010 Camilla: DEt var nemlig også min tanke.. Vi køber det sku =D

• #4   17. jun 2010 For at lærer kaninen at bruge toilettet bør man putte dens eget tis og prut i! Det er hvertfald min erfaring, har lært mange kaniner gå på wc, både mine egne og venners.

Savsmuld er op til en selv, men det suger tissen op, det er rart.

• #5   17. jun 2010 Undskyld jeg blander mig - men kan altså ikke lige lade være i dette tilfælde.

Kan I ikke lade være med at "mundhugges" og diskutere jeres råd? Folk spørger om råd, og folk kommer med deres råd. Hvis man kommer med et råd, er det sikkert fordi man har erfaringer der netop siger, at det er en god idé.. Så lad være med at modsige gode råd, som om du (Kathrine Rasmussen *) er er orakel bag gode råd om kaniner.

Undskyld min måde at sige det på, men altså.. Come on. Giv dog folk plads til at komme med deres (gode) råd! Det er det forum er til for.

• #6   17. jun 2010 Godt sagt Diana =)

• #7   17. jun 2010 synes det lyder som en fed ide med et kanin toilet sådan tror jeg også jeg vil købe når man skal ind til vinter...

• #8   17. jun 2010 Vi har et både i hendes udendørs bur og efter den bombe der blev kastet hen til hende er hun kommet ind om natten ! Vi var i avifauna igår og købte et Kæææææmpe bur - det er 1.20 lang smiley Der købte vi også et toilet, tror dog lige hun skal vænnes til det ! For hun laver også noget i de andre hjørner ... Men i det udenfor der bruger hun kun det !

Men hver morgen tager jeg en engangs handske på og tømmer det værste er hjørnerne så hun altid har et frisk rent bur !

• #9   17. jun 2010 Kathrine - det er også helt i orden. Jeg synes bare det lød sådan.
    Jeg har ikke mere at sige - udover du lige selv kan starte med at skrive til mig i stedet for i forummet smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
    #10   17. jun 2010 Vi købte en vaskebajle til Gangster og Cecil. 10 kr i føtex smiley
    Zenta har også et hjørne toilet, og hun er ligeglad med hvor vi stiller den, så bruger hun det som toilet.

Det er meget nemmere end at skulle tømme buret hver uge. Hos os skal vi tømme Zenta's bakke hver 5 - 7. dag, og Gangster og Cecil's, hver 10. dag smiley

• #11   17. jun 2010 Jeg bruger toilet til Fusse, og han kan faktisk godt finde ud af at bruge det! (;
    Dog tisser han ud over kanten på det, men også i det, og nogle gange pøller han i et andet hjørne (;
    Men han bruger også toilettet (;

Jeg ventede med at købe det til jeg havde fundet ud af hvor han havde toilet hjørne, og så stillede jeg den der (;

• #12   18. jun 2010 Min han bruger hele buret så jeg skifter det hele hver 2-3 dag :S
    Nu har jeg sat det toilet ind til ham så må vi se hvordan han tager imod det

• #13   18. jun 2010 Ihh - vores havde væltet toilettet i nat ! Men kan se hun bruger det til at tisse i ! Jeg havde glemt at sætte det fast i buret smiley

• #15   21. aug 2010 min han gør som regel kun i buret.. Da jeg startede med at have ham pøllede han meget.. Og en enkelt gang har kræet pisset på mig =D
    Men ellers gør min søde kanin det kun i buret... All over =D

Kommentér på:
kanin toilet

Annonce