5.048 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
kanin toilet kanin toilet
Ja jeg var i maxi zoo igår hvor jeg så at de havde sådan et hjørne toilet blandt andet til kaniner og overvejede om andre har det?
Hvis ja bruger jeres kanin det så eller er det spild af penge??
0 synes godt om
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 61
Vi elsker også hans toilet, det er nemt og hurtigt give ham frisk toilet om morgen, og ingen luft og genere.
Kan varmt anbefaldes. Husk at kaninen skal lærer bruge toilettet først.
Det lærer den ved du stiller toilettet i dens normale toiletplads, smider rent savnsmuld blandet med dens eget tis og prut, så vil kaninen selv finde ud af gå derhen, hvis den vælger skifte toilet hjørne, flytter du toilettet med og huske putter rester i, så den kan dufte sig til det.
Tumle lærte det på 1 uge
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 5 Gnavere: 4 Emner: 9 Svar: 75
jun 2010
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 61
Savsmuld er op til en selv, men det suger tissen op, det er rart.
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 30 Svar: 138
Kan I ikke lade være med at "mundhugges" og diskutere jeres råd? Folk spørger om råd, og folk kommer med deres råd. Hvis man kommer med et råd, er det sikkert fordi man har erfaringer der netop siger, at det er en god idé.. Så lad være med at modsige gode råd, som om du (Kathrine Rasmussen *) er er orakel bag gode råd om kaniner.
Undskyld min måde at sige det på, men altså.. Come on. Giv dog folk plads til at komme med deres (gode) råd! Det er det forum er til for.
jun 2010
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 6 Svar: 25
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 1 Emner: 33 Svar: 205
Men hver morgen tager jeg en engangs handske på og tømmer det værste er hjørnerne så hun altid har et frisk rent bur !
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 30 Svar: 138
Jeg har ikke mere at sige - udover du lige selv kan starte med at skrive til mig i stedet for i forummet
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
Zenta har også et hjørne toilet, og hun er ligeglad med hvor vi stiller den, så bruger hun det som toilet.
Det er meget nemmere end at skulle tømme buret hver uge. Hos os skal vi tømme Zenta's bakke hver 5 - 7. dag, og Gangster og Cecil's, hver 10. dag
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Dog tisser han ud over kanten på det, men også i det, og nogle gange pøller han i et andet hjørne (;
Men han bruger også toilettet (;
Jeg ventede med at købe det til jeg havde fundet ud af hvor han havde toilet hjørne, og så stillede jeg den der (;
jun 2010
Nu har jeg sat det toilet ind til ham så må vi se hvordan han tager imod det
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 1 Emner: 33 Svar: 205
jun 2010
Men ellers gør min søde kanin det kun i buret... All over =D
kanin toilet