{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

marsvin foder? {{forumTopicSubject}}

kan marsvin godt overleve uden grundfoder? eller SKAL de have det?
hvis man nu gav dem masser af frugt og grønt, som var rigt på c-vitamin, og de altid havde adgang til hø, ville det kunne gøre så de ikke skulle have grundfoder?

ikke fordi jeg har marsvin eller skal have det men undre mig, for min venindes marsvin får ikke grundfoder..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  marsvin foder?
  • #1   3. aug 2013 Ja? Mine dyr bliver sommerfodret - Om sommeren får de kun grønt fra naturen og hø og er på græs altid når vejret er til det:)

• #2   3. aug 2013 Ja, marsvin kan godt leve på udelukkende grøntfodring og hø, MEN for der er et men. Det kræver at man sætter sig rigtig godt ind i hvad de forskellige ting indeholder af vitaminer og mineraler, så man kan sammensætte en kost der sørger for at dyrene får alt hvad de har brug for. Så det er muligt, men det kræver en del fra ejerens side.

• #3   3. aug 2013 Ja,præcis.
    Jeg brugte meget tid, og har mange erfaringer med hvad der er vitaminer osv, i alting. Jeg har meget viden om kosten, så ved lige hvad marsvine har brug for osv:)

• #4   3. aug 2013 det er ikke kun c vitamin som det handler om men også calcium og fosfor forholdet osv.

Men ja de fleste kan godt overleve og trives på fodring med grønt og hø. Men der er også de marsvin som IKKE trives på den fodring hvor dyrene i stedet taber sig.

• #5   3. aug 2013 okay taak for svar smiley

Kommentér på:
marsvin foder?

Annonce