Pisser overalt! {{forumTopicSubject}}
Jeg er for nylig flyttet i lejlighed, med min lille Asti.
Først strintede hun lidt i hjørner af lejligheden, jeg gjorde rent, og det holdt op i en længere periode. Men nu er hun begyndt igen, og det er så galt, at keg nu har måtte udelukke hende af stuen, da hun bruger under sofaen som sim toiletbakke.
Hun er vanttil at få løs i lejligheden når jeg er hjemme, og hendes bur som står på altanen er hele tiden åbent, så hun kan gå derind og bruge sin toiletbakke når hun skal. Hver gang jeg gør rent efter hende nu, strinter hun igen.
Jeg har prøvet at sige fy og nej til hende, da jeg har læst at de tolker det, så hun ved det er forkert, men er det rigtigt?
Og er der nogen med råd og erfaringer til hvad jeg kan gøre? Min kæreste syntes jeg skal skille mig af med hende, men det har jeg ikke lyst til, og alternativet er at hun skal stå i stalden med mine andre kaniner, men hun er bare vanttil meget mere opmærksomhed og frihed end dem, så jeg syntes det ville være synd for hende at skulle sidde så meget i bur, når hun er vanttil at gå meget løs ..
Råd modtages med kyshånd!
apr 2012
Følger: 13 Følgere: 7 Gnavere: 1 Emner: 21 Svar: 406
Du kan måske prøve det i et stykke tid, og se om den ikke bliver forvirret af det. Nogle kaniner bliver forvirret af to toiletbakker, og tisser/affører et helt tredje sted
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 10 Gnavere: 4 Emner: 70 Svar: 478
Men hvor er det et sødt navn!!
Pisser overalt!