470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad vil du anbefale? Hvad vil du anbefale?

Hej alle.

Jeg har lige fået en han kanin på 10 uger, som stor i et dejligt stort bur i min lejlighed. Lige nu ligger den spåner og halm, men tænker at han måske får det for varmt, da han lige nu trækker vejret rimelig hurtigt. Tænkte på noget, som også hjælper på lugten og som er godt at bruge til indendørs. Kom bare med nogle bud, hvad du synes er bedst.

Hilsen Pernille.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad vil du anbefale?
  • #1   30. jul 2013 Jeg forstår ikke helt spørgsmålet, spørger du om noget til at nedkøle din kanin, eller til at hjælpe mod lugt? smiley
    Ihvertfald kan du fryse en flaske med vand ned, putte et ble/viskestykke rundt om, og ligge det ned i hans bur.
    Mod lugten kan du købe noget pulver til, at drysse ned sammen med strøelsen, som gerne skulle tage en betydelig del af lugten, hvis ikke al lugten smiley

• #2   30. jul 2013 Skrev måske lidt forvirrende. Jeg tænkte på noget strøelse, som både tager lugt og ikke er for varm. Han set noget spåner/strøelse som havde en masse forskellige farver, men jeg har ikke erfaringer med det, da jeg altid har haft kaniner udendørs, undtagen om vinteren. Det er første gang jeg har en kanin indendørs.

• #3   30. jul 2013 Okay, så forstod jeg den smiley
    Jeg kender desværre ingenting, som gør begge dele.
    Måske du kan fjerne spånerne og kun have halm i hans bur, da halmen også beskytter mod varmen, og så drysse noget pulver mod lugten? smiley

• #4   30. jul 2013 Du kan sagtens bruge carefresh i bunden men der er delte meninger om hvorvidt det tager lugten. Som Mosberg skriver isolerer halm også mod varme

• #5   31. jul 2013 Min indekanin har kun halm i buret, og carefresh i sin toiletbakke, for at modvirke lugt smiley

• #8   31. jul 2013 Okay, tak for svar. Hvis halm modvirker på varmen, kan jeg ikke forstå hvorfor han skubber det væk, så der kommer en helt bar plet.

• #10   31. jul 2013 Bazooka: Det kan sagtens være. Men jeg tænkte bare straks, om det var fordi at han havde det for varmt. Jeg har ingen varme på herhjemme, men her er alligevel okay lummert.

Kommentér på:
Hvad vil du anbefale?

Annonce