1.698 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Nellie
Nellie
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12

Hjemmelavet bur hvordan Hjemmelavet bur hvordan

Hej er der evt nogle herinde som selv har bygget deres eget, degu, chinchilla eller egern bur? Så vil jeg meget gerne se det, jeg vil også meget gerne vide hvordan i har bygget det, vi vil meget gerne selv bygge et stort bur, men ingen af os har nogle ideer til hvad vi skal bruge og hvordan vi skal bygge det smiley Gode råd modtages med kys hånd.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet bur hvordan
  • #1   22. jul 2013 Vi byggede engang et chinchilla bur. Vi købte et skab på et loppemarked, der var 3 hylder i højre side og en tøjstang i venstre.. Vi savede det meste af på venstre låge og på venstre side, så der kun var en 2-3 cm træ tilbage, derpå satte vi hønsenet så vi kunne se dem. Det samme gjorde vi på den øverste hylde til højre, så vi kunne se dem på den hylde. Vi lod de andre 2 hylder være lukket, så de kunne have fred der. Vi skar huller i den den plade som lavede skillerummet i skabet, så de kunne komme ind på hylderne smiley ... I venste side hvor der ikke var hylder, fandt vi en stor gren, som vi skruede fast i bunden og i toppen, så de kunne kravle på den.. Puha, håber det gav lidt mening, ved ikke om jeg har billeder, men jeg kan undersøge sagen smiley ..

• #2   22. jul 2013 Hov nej, det var i venstre side der var hylder og i højre der var tøjstang smiley ..
    Vi havde forresten også skåret venstre låge over på midten, så man kunne nøjes med at åbne halvdelen af lågen. Vi havde også lagt tagpap i bunden, for at tisset ikke skulle ødelægge og gå gennem hylderne. Dog viste det sig at chinchilla'erne synes det var sjovt at ødelægge tagpappet, hvis det ikke var ordentlig dækket med strøelse.. smiley

• #3   22. jul 2013 Dette er nok næppe hvad du mener med hjemmelavet, men Per Lassen, ejer af PLL Volieren bygger selv disse bure, her formet til papegøjer: http://www.pllvolieren.dk/bure/papegojebure.html

Jeg har selv set dem. De er rigtig fine, og han har før special samlet systemer til chincilla'er, egern o.a
    Det kan være du kan få lidt inspiration fra hans bure, selvom han selvfølgelig har det rette værktøj og køber stort ind af materialer smiley

Held og lykke med projektet smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet bur hvordan

Annonce