1.086 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Efterlysning...... Ejer til kanin. Efterlysning...... Ejer til kanin.

Hej alle på GG. Håber at vi er igennem kan finder ejeren af denne lille kanin. den er fundet løbe rundt ved Østre alle i slagelse. det kan vores dyre smiley ikke holde ud, så vi har fanget den ind og håber inderligt på at kunne finde ejeren til den. Den er meget kælen og meget nysgerri. den er ikke bange og gemmer sig ikke, når vores hund kommer i nærheden af den....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Efterlysning...... Ejer til kanin.
  • #1   21. jul 2013 Nej, det var da ikke så godt. Det lyder som en kanin der måske har sluppet fri. Men jeg deler lige billedet af den på Facebook smiley

-Du må meget gerne komme med en opdatering, hvis du finder ejeren.

• #2   21. jul 2013 Jeg skal nok med med opdateringer, når jeg ved noget mere. Super at du deler smiley

• #3   22. jul 2013 Har du et nummer man kan ringe til hvis man finder ejer?

• #4   22. jul 2013 Mit nr. Er 3081-2813. Bedst før kl. 15 ellers send en besked så ringer jeg tilbage.

• #5   22. jul 2013 Okay;)

• #6   22. jul 2013 Efterlys den evt. med opslag rundt i det område, den er fundet i. Det kan jo være ejeren leder efter den.

Samtidig kan det være, at kaninen bevidst er sluppet løs af ejeren selv, som jo så af gode grunde ikke giver sig til kende..

Jeg håber selvfølgelig I finder ejeren, eller i næstbedste tilfælde, et godt nyt hjem smiley

• #7   23. jul 2013 Vi tror selv på at den er sat ud med vilje, desværre.
    Ang. Nyt hjem. Hvis ikke ejeren giver sig til kende, beholder vi den selv. Hvis ikke en skulle forelske sig i den smiley

• #8   26. jul 2013 Der er stadig intet nyt smiley

• #9   27. jul 2013 Øv øv, kedeligt at ingen savner den.. smiley

• #10   29. jul 2013 Hvornår ville i opgive/ stoppe med at finde ejeren?

• #11   29. jul 2013 Vi tog engang én enkelt 'bortløben' kanin ind.

Den var fundet af en familie, akut taget ind hos nogle gnaver-folk og da politiet bare rystede på hovedet over henvendelsen på kaninen, blev den sendt til ophold og videre formidling hos os.

Det var meget tydeligt, at den var tam og (desværre) havde aggressive tendenser. Alt tydede på, at den var lukket ud.
    Efter nogle uger stod det klart for os, at den aldrig ville kunne komme ud til nogen former for familier igen, da den var alt for nervøs omkring mennesker.

Jeg mener vi havde den stående 4-5 uger, før den blev aflivet.

Eftersøgning af ejeren blev stoppet relativt tidligt, da det blev rapporteret, at kaninen havde opholdt sig i samme boligkvarter i 2-3 måneder - uden at være savnet.. Såe.. Skulle du følge vores eksempel, behøver du nok ikke lede mere, men giv det et par uger mere..

• #12   29. jul 2013 Okay. Tak for svar smiley havde også tænkt mig til næste weekend, så har vi haft den i 3 uger.... Har fundet en familie til den hvis ejer ikke dukker op smiley

• #13   29. jul 2013 Okay, så længe den nye familie er klar over omstændighederne, og der er en lille bitte chance for, der pludselig manifesterer en ejer, der måske vil kræve kaninen tilbage.

Men jeg synes det er et rigtig godt initiativ du har taget, og langt mere produktivt end at aflevere den som hittegods..

• #14   29. jul 2013 Det har vi sagt til dem der vil tage den. Jamen mange tak smiley der er bare så mange kaniner i forvejen så den ville jo nok bare blive aflivet, og det er synd.

• #15   30. jul 2013 Det er osse helt iorden den får lov at lave videre, så længe den kan tilpasse sig livet som kælekanin (igen).
    Såfremt den bliver aggressiv eller meget sky er aflivning nok den bedste løsning frem for at sende den ud i et nyt hjem.

• #16   30. jul 2013 Lige mine ord. I de små to uger vi har haft den, har den ikke udvist tegn på nogen form for aggressivitet faktisk stik mod sat smiley

• #17   31. jul 2013 Dejligt smiley

Kommentér på:
Efterlysning...... Ejer til kanin.

Annonce