1.154 visninger
|
Oprettet:
hvilket arbejde kan man få når man er 12 år ? {{forumTopicSubject}}
jeg vil gerne arbejde
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
Der står i din profil, at du er 22 år?
Og at du er oprettet for 2 minutter siden?
Øhh... Er denne profil kun oprettet for at spørge om dette?
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 75 Gnavere: 2 Emner: 3 Svar: 793
Slå græs
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
Lufte hund og slå græs, som Cilia siger. Man kan sikkert også passe børn.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Avisbud i en af dine ældre søskendes navn (hvis du har nogle)
Børnepasser
Passe folks gnavere/fugle/krybdyr i ferier og weekender
Rengøring hjælp hos en bedsteforælder
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Jeg lavede en annonce på dba.dk da jeg var 11 år, hvor der stod at jeg ville gå tur med folks hunde, og fik flere opkald mht. dette.
Jeg fik blandt andet et "job" der bestod af at passe en sibiren husky i 2-3 timer 2-4 gange i ugen efter skole, hvor min mor var med ude og møde ejerne og hunden. Så jeg blev kørt hjem til dem eller tog bussen, og når ejerne kom hjem fra arbejde blev jeg kørt hjem af dem. fik 50 kr. pr. dag.
Jeg har også passet en fransk bulldog. Ejeren så min annonce på nettet (det er ved at være 3 år siden nu). De skulle afsted i en weekend og spurgte om jeg kunne passe den hos mig og hvad jeg ville have for det. Jeg spurgte min far, og han sagde at jeg godt måtte. Det blev til 100 kr. pr. dag.
Nu har jeg gået tur og passet ham flere gange siden den weekend. (dog for
50 kr. pr. gåtur, og 100 kr. for overnatninger)
På samme måde med bulldoggen har jeg haft det med en labrador. Har endda passet dem på samme tid, dog var bulldoggen hos mig, og labradoren hos sig selv (hvor jeg tog hjem til dem 3 gange dagligt og fodrede samt gik lange ture med den)
Jeg har passet og/eller gået tur med rigtig mange forskellige hunde gennem de sidste 10 år. Det hele startede da jeg var 8 år gammel og gik med genboens collie/sheltie blanding, hvilket jeg stadigvæk gør sommetider, selvom vi flyttede fra det kvarter for 5 år siden.
Jeg gik også med andre hunde fra det kvarter - jeg spurgte blot ejerne når vi mødte dem og fik kun enkle gange et nej, hvilket jeg accepterede.
Det jeg vil frem til er at folk faktisk stolte/stoler rigtig meget på mig.
Jeg havde altid en af mine forældre med, når vi skulle hjem til dem for første gang.
maj 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 703
Husk aldrig at tage arbejde du ikke kan klare. Hvis du ikke ved noget om fx. gnavere, lad vaere med at sige du goer- Det er kun negativt og du får ikke noget ud af det.
Det skal selvfølgelig være noget man interessere sig for, og ved hvad det indebærer.
hvilket arbejde kan man få når man er 12 år ?