1.169 visninger
|
Oprettet:
(Kanin) Negleklipning {{forumTopicSubject}}
Min mor og jeg prøvede i dag at klippe Alaska's klør, men det gik godt nok ikke godt. Vi nåede 3 poter, også flippede hun helt, hun sprællede, og da hun kom til ro, trak hun været rigtig hurtigt, tror hun blev stresset..
Hvad skal jeg gøre ved det?
apr 2013
Følger: 3 Følgere: 12 Gnavere: 6 Emner: 70 Svar: 360
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 947
Med mine mere urolige elementer sætter jeg dem i skødet, og løfter forsigtigt én pote ad gangen. Så nusser vi lidt efter et par klør, og så på den igen
Det kan tage lidt tid, men det kan sagtens blive en hyggestund
jun 2010
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 12 Svar: 140
Han er os van til at ligge på ryggen - så det nok der for
apr 2013
apr 2013
okt 2011
Du kan forsøge at sætte hende på et mindre, men stadig højt, bord, og så stå 'bukket over' hende imens du klipper klør
okt 2011
Stumpen, det er en helt anden sag når man indfanger en kanin ovenfra - det kan fra kaninens synspunkt nemlig godt minde om det rovfugle angreb.
Men en kanin på et lille bord i normal køkkenbords højde, vil faktisk sidde stille og pænt - uden at hoppe ned Så jeg synes det er en forsøg værd, Milly
okt 2011
Meningen er, at få dyrene til at stå så stille, at man kan klippe deres klør. Og hvis pladsen begrænses og ikke tilbyder en flugt vej, så kan den ikke flytte sig.
Jeg vil give dig ret i, at tvinge den til at stå stille vil aldrig give den hyggestund, man håbede på, men det er bedre end at klemme, mase eller fastholde dyret med hænderne.
(Kanin) Negleklipning