{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (Kanin) Negleklipning
  • #3   3. jul 2013 Okay, så prøver vi at tage en af gangen næste gang.. Hun er bare i forvejen rigtig dårlig til at blive holdt :S

• #6   3. jul 2013 Milly, hvordan holder I hende, når I klipper klør?

Med mine mere urolige elementer sætter jeg dem i skødet, og løfter forsigtigt én pote ad gangen. Så nusser vi lidt efter et par klør, og så på den igen smiley

Det kan tage lidt tid, men det kan sagtens blive en hyggestund smiley

• #7   3. jul 2013 Min kanin tager det meget stille og roligt!
    Han er os van til at ligge på ryggen - så det nok der for smiley

• #8   4. jul 2013 Jeg sad med hende på skødet og nussede hende mens min mor klippede. Jeg tror ikke det var klipningen hun ikke kunne lide, jeg tror det var at være oppe smiley

• #9   4. jul 2013 Hun klippede meget lidt af, hendes klør var stadig skarpe da hun var "færdig".. smiley

• #10   4. jul 2013 Okay.

Du kan forsøge at sætte hende på et mindre, men stadig højt, bord, og så stå 'bukket over' hende imens du klipper klør

• #13   5. jul 2013 I har begge to ret, men vil give Ville de la vallée ret, en kanin i fangeskab skal kunne holde til, at man i kortere eller længere perioder 'hænger over hovedet på dem' - f.eks under præsentations øvelse eller klo-klipning.

Stumpen, det er en helt anden sag når man indfanger en kanin ovenfra - det kan fra kaninens synspunkt nemlig godt minde om det rovfugle angreb.

Men en kanin på et lille bord i normal køkkenbords højde, vil faktisk sidde stille og pænt - uden at hoppe ned smiley Så jeg synes det er en forsøg værd, Milly smiley

• #15   6. jul 2013 Ah, der er jo osse grader af både nervøsitet, og det, at stå ind over dem.

Meningen er, at få dyrene til at stå så stille, at man kan klippe deres klør. Og hvis pladsen begrænses og ikke tilbyder en flugt vej, så kan den ikke flytte sig.
    Jeg vil give dig ret i, at tvinge den til at stå stille vil aldrig give den hyggestund, man håbede på, men det er bedre end at klemme, mase eller fastholde dyret med hænderne.

Kommentér på:
(Kanin) Negleklipning

Annonce