(Kanin) Problemer {{forumTopicSubject}}
For det først har jeg det problem at jeg pt. passer en hankanin, og ejer selv en hunkanin. De står begge på mit værelse, hankaninen accepterer det fint, men lige så snart hunkaninen får lov til at komme ud, tisser hun over alt, uanset hvor jeg lukker hende ud.. Det er et problem, da det jo resulterer i at hun både lærer dårlige ting (har i forvejen problemer med renlighedstræningen), men også at jeg ikke kan have hende ude..
Derefter synes jeg at min hunkanin (alaska) får rigtig nemt dårlig mave, hun har været på skåne kost i et stykke tid, og det har hjulpet.. Men hun får stadig tit lort siddende bagi. Og tit er hendes afføring også blød, hvilket den jo ikke må være. Hun spiser normalt og drikker ret meget, men det har hun gjort siden jeg fik hende.. (Hun drikker ca. dobbelt så meget som den kanin jeg passer, og han er lidt større). Pt. får hun fyldt skålen med piller og havregryn, da hun kun er 16 uger. Hun har derudover fri adgang til hø..
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig derude
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.354
Med hensyn til blød afføring, kan det godt være fordi hun ikke får spist sin blindtarmsafførring, som er vigtigt de spiser. Så skær ned på pillerne og det vil nok forsvinde i løbet af nogen dage
(Kanin) Problemer