{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.159 visninger | Oprettet:

Kanin "affald" {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg står i den situation at jeg snart skal til at flytte ind til byen. Jeg er så heldig at jeg får min egen have så der er plads til mine 6 kaniner. Men der er dog ét problem, jeg ved ikke hvordan jeg skal komme af med affaldet, når jeg har muget ud, og jeg vil ikke have det stående i mere en uge da jeg er bange for at naboerne vil blive generet af lugten (der er kun hegn imellem deres og min have) så jeg prøver at finde en ide til hvad jeg skal gøre, hvis jeg altså kan gøre noget, ellers må jeg desværre se på det sådan at jeg skal tænke i at sælge mine kaniner, nå men så var min tanke så om der var nogle herinde der bor på samme måde som jeg snart kommer til (altså tæt op af naboer og har mange kaniner) eller om nogle evt. har en god ide til hvad der kan gøre ved situationen? - Det skal lige siges at jeg ikke har bil da jeg ikke har råd til det, og kun en cykel har. Lossepladsen ligger også et stykke inde i byen.
Nogen forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin "affald"
  • #1   28. jun 2013 Følger lige med. smiley

• #2   28. jun 2013 kan du ikke få nogen du kende til at køre det for dig?
    hvis du evt kender en landmand som du får en aftale med og så får du en til at køre det ud til ham?:D

• #3   28. jun 2013 6 kaniner er da ikke så vildt? kan du ikke bare bede om en større skraldespand, tror du ikke det kan være der så?

• #4   28. jun 2013 Susan S, Kaninaffald må ikke smides ud i skraldespande, det skal enten i mødding eller i deponi på lossepladsen smiley Og jo, 6 kaniner kan faktisk være meget når de kommer til at stå næsten ved naboens dør og lader du bare én sæk stå i et par dage (nu bliver der ret varmt i den have jeg får) så tror jeg ikke det bliver så lækkert for folk der vil grille eller bare generelt sidde udenfor i deres egen have.

Mine kaniner skal altså muges ofte, og det bliver mindst til 2 sække pr. gang, så en skraldespand er ikke nok når vi også skal have til vores normale affald smiley

Stald Vimmer, jeg har tænkt lidt på det, men kender ikke nogen i nærheden der kommer forbi mig smiley

• #5   28. jun 2013 nå ok, ja her må vi smide alt i, vidste ikke der var forskel.

• #6   28. jun 2013 Kommer der ikke en skraldebil forbi dig? Vi har en stor grøn skraldespand (se billede) som vi bare kan smide kaninaffaldet op i. Når den er fuld så sætter vi den ud til vejen også kommer skraldemændene forbi og tømmer den.

profilbillede
  • #7   29. jun 2013 Jo der skulle da gerne komme skraldemænd smiley problemet er bare at her i Horsens hvor jeg bor er der lidt stramme regler ang. dyre affald, fordi de mener det kan sprede sygdom, derfor skal det komme i deponi på lossepladsen. Og før i tiden måtte man faktisk slet ikke komme med det i lossepladsen, men det er heldigvis lavet om nu smiley

Kommentér på:
Kanin "affald"

Annonce