Kanin "affald" {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!
Jeg står i den situation at jeg snart skal til at flytte ind til byen. Jeg er så heldig at jeg får min egen have så der er plads til mine 6 kaniner. Men der er dog ét problem, jeg ved ikke hvordan jeg skal komme af med affaldet, når jeg har muget ud, og jeg vil ikke have det stående i mere en uge da jeg er bange for at naboerne vil blive generet af lugten (der er kun hegn imellem deres og min have) så jeg prøver at finde en ide til hvad jeg skal gøre, hvis jeg altså kan gøre noget, ellers må jeg desværre se på det sådan at jeg skal tænke i at sælge mine kaniner, nå men så var min tanke så om der var nogle herinde der bor på samme måde som jeg snart kommer til (altså tæt op af naboer og har mange kaniner) eller om nogle evt. har en god ide til hvad der kan gøre ved situationen? - Det skal lige siges at jeg ikke har bil da jeg ikke har råd til det, og kun en cykel har. Lossepladsen ligger også et stykke inde i byen.
Nogen forslag?
maj 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 703
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 66 Gnavere: 6 Svar: 642
hvis du evt kender en landmand som du får en aftale med og så får du en til at køre det ud til ham?:D
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
apr 2010
Følger: 62 Følgere: 60 Gnavere: 10 Emner: 2 Svar: 36
Mine kaniner skal altså muges ofte, og det bliver mindst til 2 sække pr. gang, så en skraldespand er ikke nok når vi også skal have til vores normale affald
Stald Vimmer, jeg har tænkt lidt på det, men kender ikke nogen i nærheden der kommer forbi mig
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
dec 2012
Følger: 43 Følgere: 40 Gnavere: 13 Emner: 9 Svar: 298
apr 2010
Følger: 62 Følgere: 60 Gnavere: 10 Emner: 2 Svar: 36
Kanin "affald"