336 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Arh sådan noget gøje møj Arh sådan noget gøje møj

Har lige i dag fundet ud af at en af min hunkaniner har unger, hvilket er meget uplanlagt og noget meget møj. Alle de hanner jeg har i stalden er hun i familie med, 1 hendes far og 2 af hendes brødre. Jeg ved ikke hvem der er far og hvornår hun er blevet parret for jeg har været meget på paslig med at de ikke skulle komme sammen eller kom til at grave sig ind fra løbegården.
Har ikke selv set dem i nu, men manden som passer kaninerne i hverdagene ringende i dag og fortalte det.
Nå skulle bare lige ud med at det var noget rigtig møj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arh sådan noget gøje møj
  • #2   24. jun 2013 1. Kaniner kan tåle meget stærkt indavl smiley
    2. Tillykke med familieforøgelsen alligevel:)
    3. Selvom det er noget møj, så kan du ikke gøre for det. Og derfor ville jeg tage det positivt og sige " Det da altid hyggeligt med dyreunger ". Men selvfølgelig... Hvis ikke du har plads til at beholde dem eller andet.. Så kan det godt være lidt negativt smiley

• #3   24. jun 2013 De har nok fået gravet sig sammen smiley

Ved godt at de kan tåle en del indavl, men det gøre det jo ikke rigtig af den grund. smiley

tja.. plads jeg har måske nok, men har en anden hun der har et kuld på 4 som er en mdr så det er 9 unger der skal findes plads til. Har 1 eller 2 afsat, men så er der jo stadig 7 eller 8 tilbage

Kommentér på:
Arh sådan noget gøje møj

Annonce