1.073 visninger
|
Oprettet:
Så forfærdelig ked af det..... {{forumTopicSubject}}
Hej...
Romle, min franske vædder, er nu død. Han blev først 2 år om 2 uger... Jeg kan faktisk næsten ingen ting skrive, men jeg må ud med det... Hvorfor lige ham? Og hvad skete der? Det skete i går... Vi begravede ham, så nu har han fået en flot gravsten...
Ej undskyld, men jeg er bare så forfærdelig ked af det.. Håber på at få lidt hjælp til at komme videre...
-Sofie
dec 2011
Følger: 23 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 18 Svar: 336
mar 2013
Følger: 2 Gnavere: 1 Emner: 61 Svar: 160
For mig hjælper det at tænke på alle de dejlige timer, dage og år, man fik sammen. Og at dyret har haft et godt liv med masser af opmærksomhed og forkælelse. Det har Romle garanteret også hos dig.
Må jeg spørge, hvad det er sket?
Bettina
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Jeg måtte selv til dyrlægen i går med min kanin Tutter. Hun kom desværre ikke levende med hjem, hvilket var rigtig hårdt.
Jeg tror, jeg ved, hvad du går igennem.
mar 2013
Følger: 18 Følgere: 17 Gnavere: 4 Emner: 39 Svar: 269
nov 2012
Følger: 30 Følgere: 31 Gnavere: 9 Emner: 126 Svar: 628
Lulle- Det gør mig rigtig ondt
Søbakkegård-
Cecilie- Hvor er du sød!
Bettina: Han var i løbegård og begyndte pludselig at opføre sig underligt. Han hoppede op i låget flere gange. Han har aldrig gjort det før. Jeg valgte at sætte ham ind i buret, men han hoppede ud og derefter ind i et andet hegn. Jeg satte ham ind og gav ham noget ekstra vand. Jeg opdagede på det tidspunkt, at han var våd om hele munden og han savlede rigtig meget! Jeg gav ham ro, men da jeg kom ud til ham senere lå han i sit yndlingshjørne. Han var helt stiv og trak ikke vejret. Det er nok det mest ubehagelige jeg har oplevet! Har stadig følelsen af stiv kanin i fingrene.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Jeg synes det er rigtig synd for dig, jeg har også grædt længe når jeg har mistet nogle kæledyr, de giver bare så meget glæde til hverdagen, og de bliver savnet rigtig meget.
Det er helt okay at græde, han betød meget for dig, og var en del af din hverdag. Det er svært at miste, men med tiden bliver det til minder i stedet for sorg.
RIP Romle.
dec 2012
Følger: 43 Følgere: 40 Gnavere: 13 Emner: 9 Svar: 298
R.I.P Romle
nov 2012
Følger: 30 Følgere: 31 Gnavere: 9 Emner: 126 Svar: 628
Det er jeg ked af Emma God bedring til ham.
Tak Elizabeth
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
Man bliver så ulykkelig.
Føler virkelig med dig. R.I.P. smukke Romle.
Og nej, følelsen af en død, stiv kanin, er ubeskrivelig frygteligt
sep 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 2 Emner: 9 Svar: 103
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
-Det kan godt tage sin tid, at komme over sådan noget.
Så forfærdelig ked af det.....