{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Så forfærdelig ked af det..... {{forumTopicSubject}}

Hej...

Romle, min franske vædder, er nu død. Han blev først 2 år om 2 uger... Jeg kan faktisk næsten ingen ting skrive, men jeg må ud med det... Hvorfor lige ham? Og hvad skete der? Det skete i går... Vi begravede ham, så nu har han fået en flot gravsten...

Ej undskyld, men jeg er bare så forfærdelig ked af det.. Håber på at få lidt hjælp til at komme videre...

-Sofie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så forfærdelig ked af det.....
  • #1   21. jun 2013 Stakkels dig! R.I.P smiley

• #2   21. jun 2013 Det er meget meget trist, når et højtelsket kæledyr dør. Jeg har desværre prøvet det en del gange. Det bliver heldigvis nemmere med tiden, men jeg kan stadig savne vores kat, som døde for næsten et år siden så meget at jeg får tårer i øjnene.

For mig hjælper det at tænke på alle de dejlige timer, dage og år, man fik sammen. Og at dyret har haft et godt liv med masser af opmærksomhed og forkælelse. Det har Romle garanteret også hos dig.

Må jeg spørge, hvad det er sket?

Bettina

• #5   21. jun 2013 Åh det gør mig ondt. Hvil i fred Romle!

Jeg måtte selv til dyrlægen i går med min kanin Tutter. Hun kom desværre ikke levende med hjem, hvilket var rigtig hårdt.
    Jeg tror, jeg ved, hvad du går igennem.

• #6   21. jun 2013 Ved hvordan det er at miste en man holder meget af ;(

• #7   21. jun 2013 Tak for de søde ord og gode råd alle sammen smiley
    Lulle- Det gør mig rigtig ondt smiley
    Søbakkegård- smiley
    Cecilie- Hvor er du sød!
    Bettina: Han var i løbegård og begyndte pludselig at opføre sig underligt. Han hoppede op i låget flere gange. Han har aldrig gjort det før. Jeg valgte at sætte ham ind i buret, men han hoppede ud og derefter ind i et andet hegn. Jeg satte ham ind og gav ham noget ekstra vand. Jeg opdagede på det tidspunkt, at han var våd om hele munden og han savlede rigtig meget! Jeg gav ham ro, men da jeg kom ud til ham senere lå han i sit yndlingshjørne. Han var helt stiv og trak ikke vejret. Det er nok det mest ubehagelige jeg har oplevet! Har stadig følelsen af stiv kanin i fingrene.

• #8   21. jun 2013 Åh hvor er det dog forfærdeligt smiley Det kunne desværre tyde på en hjerneblødning.

Jeg synes det er rigtig synd for dig, jeg har også grædt længe når jeg har mistet nogle kæledyr, de giver bare så meget glæde til hverdagen, og de bliver savnet rigtig meget.
    Det er helt okay at græde, han betød meget for dig, og var en del af din hverdag. Det er svært at miste, men med tiden bliver det til minder i stedet for sorg.

RIP Romle.

• #9   21. jun 2013 Åh, det er jeg ked af. Ved hvordan du har det, jeg har lige fået min øgle aflivet og lige nu er mit marsvin på 5 år blevet lam i bagbenene og dyrlægen siger at vi skal se tiden an her i weekenden og hvis det ikke bliver bedre skal hun aflives i næste uge. smiley

R.I.P Romle smiley

• #11   21. jun 2013 Susse: Tak... Vi har tænkt lidt det samme.
    Det er jeg ked af Emma smiley God bedring til ham.
    Tak Elizabeth

• #13   21. jun 2013 Åh, det er så hårdt at miste et dyr man holdte af.
    Man bliver så ulykkelig.
    Føler virkelig med dig. R.I.P. smukke Romle.

Og nej, følelsen af en død, stiv kanin, er ubeskrivelig frygteligt smiley

• #14   22. jun 2013 Kender føelsen alt for godt.. Håber han har det godt hvor han er nu.. Føler med dig <3. Min kanin blev aflivet ved dyrlægen i efteråret pga. lammelse i bagpartiet og det er jeg ikke helt ovre med endnu. Det er hårdt at miste en ven, rigtig forfærdeligt. Noget som hjælper en smule, er at skrive et brev til ham. Og så sende det afsted med tankerne.. Håber mit råd hjælper lidt.. :')

• #15   23. jun 2013 ... Det er snart et år side at min lille mut døde, og jeg er stadig ked af det smiley
    -Det kan godt tage sin tid, at komme over sådan noget.

Kommentér på:
Så forfærdelig ked af det.....

Annonce