{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Strøelse i udendørsbur?
  • #1   20. jun 2013 Halm, hemp/hamp, sagsmuld(kan ikke lige huske det rigtige) smiley Du kan bruge hvad du vil smiley

• #2   20. jun 2013 Husk marsvin ikke må være ude hele året, mener det skal være minimum 10° + det vil sige det skal der også om natten. Men kan være der lige er nogle der retter mig hvis det er forkert?

Men jeg vil bruge alm bundstrøelse som man også vil bruge i et inde bur, som f.eks. spåner. Også massere af hø.

• #3   20. jun 2013 Brug ikke spåner... det sviner SÅ meget!
    Hampstrøelse er mindre, og det sidder bedre fast i de udendørsbure på en eller anden måde. Så jeg bruger hampstrøelse til kaninerne udendørs. Det sviner nemlig slet ikke og suger rigtigt godt!:)

• #4   20. jun 2013 Jeg bruger tørv og syntes selv det fungere godt smiley

• #5   21. jun 2013 Jeg købte noget halm til dem i Løvbjerg. Det ser ud til at fungere. Jeg regner også med at de skal ind hvis der bliver under 10 grader.

Vi har dem ude i gårdhaven, hvor der er plankeværk hele vejen rundt, så jeg åbner bare lågen og så kan de løbe rundt, indtil de skal ind igen. Så ligger jeg bare lidt persille ind i buret, og lukker lågen når de er gået hjem. :o)

• #6   21. jun 2013 halm isolerer bedst så jeg ville proppe soverummet med halm, så har de et sted at søge varme og læ hvis der er køligt om natten. Resten af gangarealet ville jeg bruge det som er nemmest for dig at få fat i hverenten det er spåner eller halm.

• hanne J
    hanne J Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 92
    #7   21. jun 2013 Jeg bruger aviser og halm i ude-huset.

profilbillede
Kommentér på:
Strøelse i udendørsbur?

Annonce