652 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Jordegern-syg Jordegern-syg

Vores ene jordegern Carlo lagde ude i sit udendørs bur og var helt slap, ja vi troede faktisk han var død.
Han kan ikke drikke selv, så vi bruger en lille sprøjte til at give ham vand med.

for en time siden vaskede vi ham fordi hans pels var fyldt med parasitter og flueæg og jeg har varmet efter han er blevet vasket.

Er der nogen effektiv måde man kan få parasitter osv væk med?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jordegern-syg
  • #1   19. jun 2013 Synes du skal ringe til dyrelægen, der kan være noget alvorligt galt, siden han lå helt slap, og ikke kan drikke selv.

• #2   19. jun 2013 Har du overvejet at ringe til dyrlægen!!!?

• #3   20. jun 2013 Når først jordegern lægger sig sådan er det som regel fordi de er meget syge. Jeg synes helt klart også du skal komme til dyrlæge hurtigst muligt! Også så det bette pus ikke lider mere end højst nødvendigt

• #4   20. jun 2013 der må ikke være fluer/maddiker på et dyr.... har han diarre? spyfluer bliver ISÆR tiltrukket hvis dyret har diarre eller åbne sår... jeg ville bestemt få ham indlagt på et dyrehospital så de kan få tjekket ham igennem og hvis han kan reddes så kan de fjerne flueæggene osv så de ikke æder ham levende... (ja det kan faktisk ske hvis dyret er meget svag...)

• #5   20. jun 2013 Vi vaskede ham, igår og fik fjernet meget af alt det skidt der var i hans pels og han har det meget bedre, men der er nået vej endnu før han er helt frisk igen.

Dyrelæger tilbyder altid først den nemmeste løsnign= aflivning men der er ingen grund til at aflive noget der har en chance

• #6   20. jun 2013 Martin: Så kunne man jo spørge om der var noget andet man kunne gøre! Det er virkelig synd at lade dyret lide.

Kommentér på:
Jordegern-syg

Annonce