Min Rotte laver underlige lyde, hjælp. {{forumTopicSubject}}
Hej
Min ene han rotte laver nogle underlige lyde.
Men han stopper og starter, de er ikke konstante.
Vi har været til dyrelægen med ham, vi fik noget penicillin men ingenting skete udover at han blev stresset af det.
Han er frisk, glad og livlig. Ingen tegn på snot eller sygdom. Intet han er som han plejer. Tjekker tit ham og hans bror for sygdomme og der er intet.
Når jeg nusser ham bliver lydene lidt højere og vildere.. Kan det være han bare snakker? Jeg har optaget/filmet lydene.
Det her er min youtube video af ham. http://www.youtube.com/watch?v=3mchqi8eS48&feature=youtu.be
Hvad tror i det er? og hvad skal jeg gøre? please hjælp.
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
Prøv at lave noget kamillete og put i en ekstra drikkeflaske (de skal altid have vand ved siden af).
Teen skal selvfølgelig kun være lun, når du serverer den.
Ligeledes er lun havregrød også godt. Det er nemt at lave i mikroovnen af 1 del havregryn og 2 dele vand og så 2 minutter på højeste effekt Det plejer at kunne tage en mindre forkølelse.
Bliver det værre eller der også kommer lyde på lungerne, eller hvis han stopper med at spise, trækker vejret besværet eller andet, hvor du kan se det er blevet værre, så må du afsted igen til dyrlægen.
okt 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
Jeg holder øje med ham!
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
Min Uniqo var begyndt at snotte og ikke have det særlig godt. Lignede meget en forkølelse. Da jeg tog ham til dyrlægen, viste det sig han havde infektion på luftvejene, og havde det ikke været behandlet var han her ikke i dag.
Så er en kanin 'forkølet' er det afsti afsted til doktor dyr.
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
Min Rotte laver underlige lyde, hjælp.