{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inaktiv kanin
  • #1   13. jun 2010 Min samvittighed ville ikke række til at aflevere den tilbage igen.. Det gør heller intet godt for den.

Desværre er det meget almindeligt for dyrehandler-dyr at de bliver inaktivE og lukkede..

Men det er jo også kun ca 1 uge siden du har købt den, så synes ikke man kan vurdere det på en uge.. Efter en månede ville jeg måske overvejer mine muligheder.. Men ellers kræver det nok bare at man skal have opbygget noget tillid frem og tilbage mellem kanin og ejer (:

• #2   13. jun 2010 Brug en masse tid med den smiley Så kommer det helt af sig selv tilsidst smiley

• #3   13. jun 2010 Ville hellere ikke nænne at aflevere den tilbage...Men ville nok få den tjekket ved en dyrlæge. Kan være der er en grund til at den er så tynd. Her tænker jeg f.eks. på tænder. Måske foder med mere fedt og fibre alt efter, hvad dyrlægen siger.
    Jeg har selv en slank hankanin, men han grovæder og er en energibombe og sidder sjældent stille, der skal altid laves balade, så det siger sig selv at han er slank.

• #4   13. jun 2010 Uden at male fanden på væggen kan det også være at han lige skal vende sig til sine nye omgivelser. under alle omstændigheder ville jeg få et sundhedstjek hos dyrlægen. Man hører jo så meget om at dyrene fra dyrehandleren fejler de hverse ting, så kan du også få afklaring om, hvad der er galt.

• #5   13. jun 2010 Tak for svarrende. Havde heller ikke lyst til at lever den tilbage for den kan måske blive solgt igen. Lige pt går den med hannen fra mit ny fra vendte kuld. Så håber jeg at de to kan holde hinanden ved selvskab og holde hinanden varme.
    Havde ham ude i græsningsburet og der vågnede han lidt op så vil gøre det hverdag så læng vejret tillader det.

• #6   14. jun 2010 Kaninen døde her i løbet af i nat. Ringer nu til plantorama og fortæller dem at kaninen nu er død efter kun èn uge hos mig.

• #7   14. jun 2010 GUd hvor forfædeligt! - Det gør mig ondt. Stakkels lille pus. Gadvide, hvad den har fejlet....

• #8   15. jun 2010 Den er nok bare ikek faldet rigtig til, nervæst, hjemve.. Hmmm, - det kan være så mange ting. Jeg vilel se tiden an. Vise hvor meget jeg elsker den og holde dne beskæftiget smiley

• #9   15. jun 2010 Har haft kontakt til Plantorama og har fået tilbudt en ny kanin.
    Men da jeg jo ikke ved om kaninen har haft en virus vil jeg lige se tiden an i løbet af 14 dage. Så er jeg sikker på at der ikke er virus i min besætning.

Kommentér på:
Inaktiv kanin

Annonce