Andre forumemner med "Udenfor"
Indekanin udenfor?
Hej, jeg har to kaniner som står inde lige nu. Vi får lavet ny have så de kan først komme ude bagefter men mit spørgsmål er hvor varmt det skal være før de må komme udenfor og nogle idéer til at hjæl...
Hej, jeg har to kaniner som står inde lige nu. Vi får lavet ny have så de kan først komme ude bagefter men mit spørgsmål er hvor varmt det skal være før de må komme udenfor og nogle idéer til at hjæl...
Skrevet af: Bianca B - 12. maj 2021
Kaniner udenfor?
Hej GG Jeg vil bare lige høre om man skal tage kaninerne ind om vinteren, altså ind i en garage eller skur? Kan de godt klare sig uden for, hvis man giver dem massere af halm og lukker af til "und...
Hej GG Jeg vil bare lige høre om man skal tage kaninerne ind om vinteren, altså ind i en garage eller skur? Kan de godt klare sig uden for, hvis man giver dem massere af halm og lukker af til "und...
Skrevet af: Stald Amour © - 18. okt 2013
Kanin udenfor
Hejsa har købt et udendøres kaninbur men er der forsendt at sætte den ud og kan man godt gøre det om aften ?
Hejsa har købt et udendøres kaninbur men er der forsendt at sætte den ud og kan man godt gøre det om aften ?
Skrevet af: caroline H - 4. aug 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Mount TV on the wall 650 kr.
- Hæng TV op 500 kr.
- Mounting of curtain rod 300 kr.
- Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
- Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
- Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
det vil sige du kan godt have den ude når det er varmt og vindstille, 10-15 minutter. men den må ikke bo ude, som en kanin kan.
maj 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 703
Se denne video, FØR du tager din hamster udenfor.
maj 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 102
maj 2013
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 703
Hamstre kan også få hedeslag.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Hvis det er koldt kan den blive forkølet.. Så med meget omtanke.
Udenfor