{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

møjkanin:) {{forumTopicSubject}}

Ville lige prøve at give sorteper lidt mere bevægelsesfrihed ved i stedet for at putte ham i grænsningsburet så ville jeg give ham en sele på. DET passede godt nok ikke herren. Jeg har haft ham en måneds tid snart tror jeg og han har ikke bidt mig (endnu;)) men der forsøgte han sig da lige lidt. Nå men fingre undslap, men det gjorde selen ikke.... tygge tygge, tror max det tog ham 4 sek at tygge den halvt igennem, jeg vil tro jeg kan rive resten over med håndkraft, så nu duer den ikke mere... Så den ide kan jeg da godt droppe.... medmindre nogle laver seler med stålforstærkning indeni?
Jeg er ret sikker på han ikke blev bange, han virkede simpelthen bare sådan... "DET kan du godt droppe!" mon han har prøvet det før?*SS*

Skøre kræ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  møjkanin:)
  • #3   4. jun 2013 Janne: bliver sgu lidt svært når han har gnavet den i stykker mens jeg puttede den på*LOL* skulle jeg lægge den ind i hans bur et par timer før eller hvad mener du med "vænne sig til den"?:)

• #5   4. jun 2013 he he, ja når han æder den inden jeg har sat den helt på så er det sgu svært*SS* han er ellers sød for resten af pengene, men da jeg kom med den sele blev han pludselig gnaven...

• #13   6. jun 2013 jeg ved hvad du mener og hvis han bare bed uden grund så ville jeg jo også vænne ham af med det. Men egentligt: det er jo unaturligt at sætte sele på sådan et kræ, så når han, som ellers er jordens sødeste kanin, pludselig bliver en bisse og bider og gnaver snoren i stykker fordi jeg formaster mig til at spænde ham i sådan en, ja så kan jeg egentligt ikke se kaninen har gjort noget galt som sådan.... det ville jo være forkert hvis han fx BED mig hver gang jeg fyldte hans madskål, ok skrupskør kanin ville jeg tænke... men det her kan jeg godt leve med, snoren er jo unaturlig så dem der kan lide en snor: fint nok, men kaniner der IKKE kan lide det, som ham her;)) skal have lov at slippe....:)

• #15   23. jul 2013 Han har ellers aldrig sat noget til selen hos mig? smiley Han har bare ikke kunnet lige at gå i den for han kunne ikke forstå hvad det var der prøvede at styre ham! smiley Husk hvis der opstår noget med ham kan du altid skrive til mig, så kan jeg jo skrive hvordan han har reageret på det her hos mig! smiley

• #16   23. jul 2013 jeg har måske bare en lavere tolerancetærskel for hvornår jeg føler et dyr ikke kan lide noget, men i hvert fald: når de bider selen over er det da et ret godt hint syntes du ikke?:) Vi har ingen problemer haft med ham, han er meget sød, lidt tilbagetrukken, men absolut venlig selvom han godt kunne være lidt mere opsøgende. Fx kan jeg lade buret stå på vid gab, han går ingen steder selvom han godt må bruge hele altanen...

Kommentér på:
møjkanin:)

Annonce