332 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Håndtering af min nye skønne kanin Håndtering af min nye skønne kanin

Min datter fik igår sin drøm opfyldt, ved at få en dværg vædder :).. Både min datter og jeg vil det bedste for vores nye familie medlem, så vi vil gerne vide hvordan vi bedst håndtere ham, så ham bliver for det første trygge ved os samt gjort dejligt tam :).. Han er 12 uger ca..
Håber på at få nogle gode råd med på vejen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Håndtering af min nye skønne kanin
  • #2   5. maj 2013 Lad ham vænne sig til sit nye hjem og lad ham dufte til jer, altså sæt hånden ned til ham eller giv ham en snack fra hånden af

• #3   5. maj 2013 Han får osse ro, vi er ude ved ham engang i mellem, hvor vi bare sidder ved siden af buret og snakker lidt :)..
    Men hvad er godt at "bestikke" en kanin med? smiley

• #5   5. maj 2013 Ok :)... Men hvornår er han så klar til at man tager ham ud af buret og snakker med ham? Meningen er at han skal lære at gå i snor samt at hoppe smiley

• #6   5. maj 2013 Har i fået ham idag? For så kan i jo bare begynde at nusse ham imorgen og sådan, seletræningen ville jeg vente lidt med, samt springningen smiley

• #7   5. maj 2013 Vi fik ham igår, så han virker stadig noget nervøs.. Men begynder jeg at nusse ham lidt ved øret slapper han noget mere af ind igår, så små fremskridt sker der ;).. Hehe har også sagt til min datter at springning er langt ude i fremtiden ;)..

• #8   5. maj 2013 Så lige et spørgsmål mere, da jeg ikke vil gøre noget forkert overfor lille Nomis, må han gerne få agurk??? smiley

• #9   5. maj 2013 Lad ham lære jer t kende så han bliver tryg ved jer, giv ham noget guf1

• #10   5. maj 2013 De må godt få agurk, men i små mængder, da det indeholder meget vand... Så lidt en gang imellem.. (: Men er han vant til grønt? hvis ikke, skal i ikke bare give ham en masse grønt, så skal hans mave lige vænnes til grønt smiley

• #11   5. maj 2013 Han er ikke vant til grønt, så han har bare fået minimalt med gulerødder i dag og igår :).. Min datter spurgte mig lige havd der ville ske, hvis vi bare havde givet ham rigtig meget grønt?

• #12   5. maj 2013 Det ville hans mave formentlig ikke kunne klare.

Hvor er han købt?

• #13   5. maj 2013 Han ville risikerer at få meget dårlig mave, og kaninernes tarmsystem er meget sart.. Der kan komme diarrer eller forstoppelse, hvilket kan være dødeligt for kaninen smiley

Kommentér på:
Håndtering af min nye skønne kanin

Annonce