{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor stort bur? *Kanin*
  • #1   4. maj 2013 Så stor som muligt er altid mit svar. Men ja hvis det er 60 cm bredt eller mere

• #2   4. maj 2013 Synes mindst de skal være 120x60x60. Gerne større

• #3   4. maj 2013 Okay buret er 120x60x60, det var det største vi kunne finde:)

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 177
    #4   4. maj 2013 120*60*60 Er ALT for lidt, en kanins samlede areal, hvis den kommer ud i 4+ timer om dagen, skal som minimum være 1,5-2kvm og gerne større!!!

Kommer den ikke ud adskillige timer om dagen (hovedsageligt i skumrings timerne), så er alt under 8-10kvm pr. Kanin dyreplageri. For kaniner har behov for at kunne bevæge sig etc. Hvilket ikke er muligt i et lille klaustrofobisk bur, for her kan den ofte kun tage 1-3 forkølede hop fra den ene ende til den anden! Ikke ligefrem stimulerede smiley

Men smider du en Løbegård på, kan buret godt gå an smiley såfrem den luftes meget.

• #5   4. maj 2013 Nu er det så indendørs kaniner, så løbegård er ikke muligt:)

• #6   4. maj 2013 Har fået afvide at hvis kaninen får flip og fiser rundt i buret så er det stort nok, og det gør mine altså:)

• mikkel
    mikkel Tilmeldt:
    mar 2013

Følger: 1 Svar: 177
    #7   4. maj 2013 Har du kun den ene kanin, hvis ja, så hold buret åben 24/7, en kanin kan sagtens være ude også når du ikke er der. Bare sørg for at beskytte ledninger og fjerne evt. Giftige planter etc. fra kaninens rækkevidde.

Maria

Det med at den kan fise rundt er desværre forkert, kaniner har brug for masser af plads og meget mere plads end det folk ofte bliver bildt ind er tilstrækkeligt.

Der er nævneværdigt forskel på en bur kanin i el lille bur og en med masser af plads smiley

Kaniner er plasskrævende dyr og jeg håber det en gang bliver alment accepteret.

Desuden skal et bur kunne rumme en hule, noget den kan hoppe op på og også helst en tunnel plus evt. Legetøj (bide/gnave/grave/kaste)

• #8   4. maj 2013 Nej jeg har 9 andre end hende:)

Kommentér på:
Hvor stort bur? *Kanin*

Annonce