1.982 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Christina J
Christina J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 13

HJÆLP ! Andre der har prøvet lignende? HJÆLP ! Andre der har prøvet lignende?

Jeg opdager her til aften at min lille Ninka har sådan en væske lignende lille kugle på maven! Man kan trykke på den og flytte den til side, uden hun siger noget til det. Når hum sidder normalt mærkes den stort set ikke, men ligeså snart hun gør aå lang man man mærke den smiley Hvad kan det være? Hun virker på ingen måde til at have det skidt. Hun spiser, drikker, hopper rundt (smider sig på siden og ruller rundt) tygger i sine grene og slikker på mig og vil nusse som altid. Er bare så nervøs for hvad det er, da det er første gang jeg har kanin smiley

Håber på svar, på forhånd tak ! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP ! Andre der har prøvet lignende?
  • #1   27. apr 2013 Hvad dyr er der tale om?

• #2   27. apr 2013 Kanin

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#3   27. apr 2013 Undskyld det glemte jeg at skrive, men det er en hun kanin på 4 måneder smiley

• #4   27. apr 2013 Gætter på kanin smiley se nederste linie første afsnit smiley

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#6   27. apr 2013 Ja men vil bare ikke ringe til dyrlægen nu, da hum virker til at have det godt. Bare hvis der var andre der havde prøvet lignende? smiley

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#8   27. apr 2013 Så skal jeg barbere hende og vil jeg altså ikke smiley du kan kun mærke den men ikke se den (så det siger jo lidt om hvor lille den er) smiley

• #9   27. apr 2013 har du set den tydeligt og det er ikke en flåt? det er sæson for flåtangreb fra nu og indtil frosten kommer igen...

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#10   27. apr 2013 Kan mærke den, men kan ikke se det for hår? Derfor jeg skriver herinde smiley

• #11   27. apr 2013 Måske det bare er en fedt knude? hvis hun opføre sig som hun plejer så vent du bare med at ringe til dyrelægen på mandag:)

• #12   27. apr 2013 så få hende under en lampe og få nogen til at holde hende. ER det en flåt bør den fjernes.

jeg syntes hun er for ung til det kan brystkræft eller fedtknuder, derfor jeg syntes du skulle tjekke for om det er en flåt. Og den bør fjernes snarest hvis det er sådan en, det er ikke noget man skal vente til dyrlægen har åben med at gøre, de KAN overføre bakterier og parasitter.

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#13   27. apr 2013 Det håber jeg at det er smiley Men er sådan en ikke hård? Den her føles ligesom en væske kugle , men igen hun siger ingenting til at jeg piller ved den .. Og hun ligger på mavsen og det hele, så tænker det på ingen omstændigheder kan være en byld?

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#14   27. apr 2013 Altså tidligere da jeg holdte holdte hende og min kæreste undersøgte var der ingenting bortset fra den lille væske/knude ansamling , og tror ikke der på et par timer er sprunget en flåte på hende smiley

• #15   27. apr 2013 Jo det mener jeg egentligt os, men synes bare sådan som du beskriver den ellers at det lyder som en:)

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 51
    #16   27. apr 2013 kan det mon være navlebrok ?

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#17   27. apr 2013 Jeg ved det virkelig ikke smiley Det er midt på maven af hende?

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#18   27. apr 2013 jamen det er vel også der navlen sidder ?

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#19   27. apr 2013 Ja er det vel? Ved faktisk ikke hvor deres navle sidder smiley

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#20   27. apr 2013 her er et virkelig slemt tilfælde på en lille killing som måtte aflives, men det kan opstå senere og være både mindre/større

profilbillede
  • *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#21   27. apr 2013 hi hi jamen navlen sidder midt på maven, der hvor navletrængen i sin tid sad7gik ind da den lå i mors mave

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#22   27. apr 2013 hvis du kigger dette album, hvor der er helt små unger, så kan du se hvor deres navle er, hvis det er der hvor bulen er kommet, så er det med garanti nok navlebrok. Om der skal gøres noget... det afhænger jo af hvor meget det er og om der opstår komblikationer i det. http://www.gnavergalleri.dk/fotoalbum/kategori/16309-fenja_x_silver___dvae___

• #23   27. apr 2013 Jeg har en kanin med en kugle på ryggen, i begyndelsen kunne den fint flyttes rundt, den er bare blevet meget stor nu :s dyrlægen kaldte denne for en grødsvulst, hvilket overhoved ikke er farligt smiley

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#24   28. apr 2013 GitteS tak forbilleder og svar, var det blødt det røde der eller?

Hulubulu var den også flytbar den som din kanin havde på ryggen?

Tak for alle svarene, jeg ser tiden an i dag og hun er atadigvæk rigtig livlig og glad , så indtil videre trækker jeg den med at ringe til dyrlægen smiley

• #25   28. apr 2013 Ja det var den da den var lille. Nu er den blevet ret stor og huden kan derfor ikke give sig nok til at den kan flyttes mere :s

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#26   28. apr 2013 ja det var et blødt område, inden under huden der har givet sig, ligger alle tarmene og da det var så voldsomt måtte den aflives. Men ved at især hundehvalpe kan få navlebrok og oftes så er det ganske harmløst

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#27   28. apr 2013 Okay, jeg tager hende et smut til dyrlægen i morgen smiley Hun har det stadigvæk godt, men vil være sikker på der ikke er noget slemt og så kan hun lige få et aundheds tjek samtidig smiley

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#28   28. apr 2013 lyder som en rigtig god ide, heller få det tjekket engang for meget.

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#29   29. apr 2013 Ja end en gang for lidt , men hvis man kan undgå enntur til dyrlægen i weekenden eller helligdagene er det også at foretrække smiley Selvfølgelig skal de til dyrlægen hvis de er rigtig syge og dårlige smiley

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#30   29. apr 2013 Så har jeg været ved dyrlægen og min lille Ninka havde fået navlebrok, heldigvis skal vi bare så tiden an smiley

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#31   29. apr 2013 Godt du fik hende tjekket og fik vished for hvad detver, så er det nemmere og holde øje med

• Christina J
    Christina J Tilmeldt:
    apr 2013

#32   1. maj 2013 Nemlig og så skal jeg ikke gå og bekymre mig om hvad det er smiley Men håber at det vokser sammen om fedtet der stikker lidt ud , kan ikke miste min lille ninus smiley
    Men tak for hjælpen ! smiley

• *LineaJ *
    *LineaJ * Tilmeldt:
    maj 2010

#33   1. maj 2013 Var så lidt smiley

Kommentér på:
HJÆLP ! Andre der har prøvet lignende?

Annonce