{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Kastrere chinchilla {{forumTopicSubject}}

Ja er der nogen der har erfaring med at få kastrere en chinchilla?

Jeg har 2 han-chinchillaer som har gået sammen siden de var små. Jeg valgte ikke at kastrere dem pga risikoen ved bedøvelse.

Mine chinchillaer er nu 2 ½ år og i de sidste par måneder er den ene chinchilla begyndt at chikanere den anden. Han sætter sig simpelthen ovenpå ham og bider ham i hovedet. Der kommer ikke sår, men den lille af dem har lige haft øjenbetændelse og jeg tror det er fordi han hele tiden bliver bidt i hovedet.

Jeg overvejer nu om den store skal have kappet bollerne, så han måske kan opføre sig lidt pænere..

Så nogen der har/ har haft en kastreret chinchilla?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastrere chinchilla
  • #1   10. jun 2010 jeg ville ikke turde gøre det, kaniner er noget mere robuste end chinchillaer, men ´der er stadig ret mange kaniner der dør under operationen, så jeg ville ikke turde

• #2   12. jun 2010 Jeg har nu 6 kastrater og har aldrig mistet et dyr til den operation. Mine 4 marsvin og 2 kaniner har alle fået kappet bollerne. Har bare ikke turde gøre det ved chinchillaerne, da så få dyrlæger har erfaring med dem...

Er bare irriterende at den store er blevet en bølle. Buret er 170 x 100 x 50, så det er rigeligt stort til at de begge skulle kunne være der..

Kommentér på:
Kastrere chinchilla

Annonce